Skip to main content

Ik probeer zorgvuldig mijn betaling te doen, via mijnkpn.com/facturen/betaal later!!

Waarom functioneert dit allemaal niet? Het heeft ook geen zin om te bellen, want dan hang ik twee uur aan de lijn.

Het wordt de klant niet echt gemakkelijk gemaakt. Ik hoop niet dat dit nadelige gevolgen voor mij heeft.

Waar is toch de service gebleven?...…..

Zoals ik al heb laten weten, probeer ik een betaling uit te stellen, via Mijn kpn.com/facturen/betaal later!!

Maar de boel functioneert niet bij jullie. Bellen heeft ook geen zin, want voor dat ik iemand aan de lijn heb, ben ik

twee uur verder. Ik hoop dat dat geen gevolgen heeft, voor mij. Zorg toch dat de boel in orde komt.

Dit is zo niet klantvriendelijk. Ziggo belt mij voortdurend of ik mijn internet en bellen, bij hen wil afnemen.

Ik denk dan altijd, want ik ben zo'n 25 jaar klant bij jullie, ik heb zo'n vertrouwen in KPN! Langzamerhand kom

ik steeds meer op die gedachte/dat gevoel terug. Ik hoop hierbij, dat mijn schrijven beklijft…...


Hoi @Marieke2Marieke, welkom bij ons op het forum. Wat gek dat het via de website niet lukte om een betaalafspraak te maken, wat gebeurde daarbij precies? Kreeg je een foutmelding of iets anders?

Om de betaalafspraak te maken kan je, als de site niet werkt, het beste toch bellen (0800-0402). Via het forum hebben we de mogelijkheid niet om een betaalafspraak te maken.