Skip to main content

hey 

 

ik zie nu pas op mijn app dat ik betaal achterstand heb en ik kreeg melding dat ik binnen 5 dagen moet betalen maar mijn salaris komt woensdag ik kan t pas woensdag betalen . 

is dat mogenlijk? 

 

gr nazife

Hallo @nazife , een vervelende verrassing is dat. Betaal je dan niet via automatische incasso?

Wanneer verloopt de 5 dagen termijn en wat staat er in het bericht over wat er gebeurt als je niet op tijd betaalt?

Mogelijk kan je op de KPN website nog de  Betaling uitstellen met betaalafspraak | KPN

Je kan maandag ook bellen met KPN klantenservice op 0800-0402. Vraag naar “Collections”, dat is de financiële afdeling. Die kunnen je verder helpen. Ze zijn alleen bereikbaar tijdens kantooruren.


hey 

jawel maar hiervoor betaalde mijn moeder t het is nog van 7 april ik kreeg het mail 12 mei binnen staat alleen dat ik 5 dagen heb om te betalen  


Kijk dan of je via de website nog uitstel kan krijgen (ik denk het niet) of bel maandagochtend direct met “Collections". Anders moet je toch proberen eerder te betalen om blokkade te voorkomen.


Via de website kun je uitstel van betaling krijgen voor dat je een schuld hebt, dat is dus niet meer van toepassing voor jou.
Bel dus zo snel mogelijk 0800 0402 en vraag naar de afdeling collections, deze  kunnen we misschien nog helpen.
Bereikbaar op:  ma-vr tussen 08:00 - 20:00. zat. - 17:00 en zon- en feestdagen gesloten


Dat gaf ik ook al aan @huistijger 

Kijk dan of je via de website nog uitstel kan krijgen (ik denk het niet) of bel maandagochtend direct met “Collections". Anders moet je toch proberen eerder te betalen om blokkade te voorkomen.

maar proberen kan geen kwaad 😁

Collections is trouwens alleen tijdens kantooruren bereikbaar. 


Das waar @RBxx 
Wie niet waagt die niet wint, maar omdat het kort dag is voor de TS….. zou ik toch liever bellen als ik hem of haar was.


Welkom op het forum @nazife. De mogelijke opties hiervoor hebben RBxx en huistijger al benoemd. Is het gelukt via een van beide wegen?