Skip to main content

Ik wilde voor betaalafspraak online doen, blijkbaar dat wel storing is. Ze zeggen Er is misgegaan en opgetreden… Ik kan niet bellen, want ben zelf doof.. Zou heel fijn vinden als jullie goed bereikbaar zijn met chatsessies… Laatste tijd is het wel echt heel slecht bereikbaar… Wees respect voor mensen met gehoorbeperking of slechthorend.

Ik wil snel mogelijk oplossen met betaalafspraak maken..

Alvast bedankt en met vriendelijke groeten, H

Hallo @Vuurtorenurk via Facebook, Twitter en Teletolk kun je communiceren met KPN.

Zie onderstaand link naar Teletolk:

Website KPN Teletolk - KPN Teletolk


Ik heb geen goede ervaring via kpn met teletolk, wel 2x gehad. Wil liefst graag duidelijk communieren via chatten. Snap je. Wil niet meer voor derde keer weer doen. 


@Vuurtorenurk Dit zijn de opties en anders zal je hier moeten wachten tot je topic wordt opgepakt maar dan kan enkele dagen duren.


Heb wel geduld. Bedankt voor het zeggen. Jullie beiden


Als je vast je profiel invult dus daar waar privé staat kunnen enkel de moderators lezen 

Dan kunnen ze je net wat sneller op weg helpen.


Ik ben bang dat de moderators hier niet mee kunnen helpen en verwacht dat zij zullen verwijzen naar "Collections”. Deze financiële afdeling kan over betalingsregelingen beslissen. Ze zijn bereikbaar via de eerder genoemde weg op werkdagen tussen 08.00 en 17.30 uur.


@Vuurtorenurk Welkom op het forum. 

Wat lastig dat je je factuur niet direct kunt betalen en dat een betaalafspraak maken niet lukt. 

Ik controleer graag of ik kan achterhalen hoe dit kan. 

Zou je daarom je forumprofiel willen invullen en hier een seintje willen geven als dit is gelukt? 

Dan kan ik je gegevens er bij pakken! 


Ik heb al net ingevuld, waaronder naam G. Ekkelenkamp. 


@Vuurtorenurk Bedankt, ik heb je gegevens er bij gepakt. 

Ik kan helaas ook geen betaalafspraak voor je maken. 

Dus ik zou in dit geval inderdaad moeten verwijzen naar de afdeling collections via 0800-0402. 

Is er wellicht een mogelijkheid dat een vriend/kennis/familielid/collega of buurman samen met jou contact opneemt? 


Vanmorgen heeft mijn goede kennis ons geholpen.

ook lang geduurd voordat we eindelijk kunnen bereiken bij KPN en vond wel echt heel onvriendelijk van kpn dat ze niet voor doven en slechthorenden kunnen doen. Ze hebben ook behoefte om kpn wel kunnen te bereiken, zonder via via via samen met familielid of vriend of buurman. Daar heb je minder privacy en wil toch ook niet afhankelijk voor anderen!!! Sorry dat ik wel hard ben. 
 

ik merk dat laatste tijd we vaker in een hoekje gezet worden! Ze zijn ons vergeten… fijn hoor 


 vond wel echt heel onvriendelijk van kpn dat ze niet voor doven en slechthorenden kunnen doen. 

Dat klopt dus niet wat je schrijft @Vuurtorenurk  De teletolk die ik eerder binnen dit topic aanhaalde moet daar een geschikt medium voor zijn voor slechthorenden/doven.

Of heb jij slechte ervaringen daar mee? Dan zou dat een verbeterpunt voor KPN kunnen zijn en kan @Rutger_ of een andere moderator dat weer doorgeven aan de verantwoordelijke afdeling binnen KPN.

 

 


Er was ook miscommunicatie tussen teletolk en kpn. 
ik wil dat KPN verbeteringpunten doet en Toegangelijk maken voor doven en slechthorenden. 


@Vuurtorenurk Je kunt via het forum, via facebook/twitter en via teletolk contact opnemen met KPN. 

Welke mogelijkheden had je graag nog extra gezien?