Skip to main content

Ik heb 15 juli een betaalafspraak gemaakt dat ik de niet betaalde factuur van juni voor de 25ste deze maakt zou betalen. Dit was akkoord. Nu kreeg ik net een mail dat ik morgen geblokkeerd word omdat ik mijn regeling niet voor de afgesproken 14 juli heb betaald. Dit klopt natuurlijk niet. Nu kan ik momenteel niet bellen en snapt de chatbot mijn vraag niet.. de betaalafspraak is er door jullie verkeerd ingezet dus ik zie dit graag heel snel opgelost dat ik gewoon 24 juli kan betalen zoals afgesproken. 


Voor een snelle oplossing zul je toch even moeten bellen via 0800 0402 (gratis) en naar de afdeling Collections vragen @A95ov 


https://www.kpn.com/service/ugs/online-betaalafspraak-maken?icid=betaalafspraak

 

Probeer het nog eens via bovenstaande link. Zowel uitstel als een regeling zou je moeten kunnen maken.

Een medewerker kan geen betaalafspraak voor jou maken op de eerste lijn. Dit gebeurt ten alle tijden via bovenstaande link. Als jij een afspraak maakt via de link krijg je ook een bevestiging? Heb jij deze gehad na jou telefonisch contact met de medewerker? Enigste afdeling die nog een betaalafspraak voor je erin zou kunnen zetten is afdeling collections. Maar die heb jij zeker niet gesproken want die werken namelijk sinds kort alleen op terugbelverzoek aangemaakt via een ticket op de eerste lijn.

 

Hopelijk kom jij eruit  want meestal is deblokkeren alleen mogelijk door direct te betalen.


Hi @A95ov, welkom hier. 

Ik verzoek je vriendelijk om contact met ons op te nemen om dit op te lossen. De afdeling Collections kan met je meedenken en eventueel de afspraak verplaatsen naar een datum in de toekomst. 

Ons gratis nummer is 0800 0402. We zijn bereikbaar maandag t/m vrijdag van 08.00 tot 18.00 uur. Zaterdag van 08.00 tot 17.00 uur.

 


Reageer