Skip to main content

In jan 2021 overgestapt van KPN Glasvezel naar compleet Solcon Glasvezel abonnement vanwege verhuizing. Solcon (dochter van KPN) meldt op haar website dat je je KPNmailadres gratis kunt behouden. Dat is aantrekkelijk! De eerste 12 maanden waren inderdaad gratis maar nu heb ik met ingang van februari 2022 toch van KPN een factuur gekregen voor email only abonnement ad € 7,50. Blijkbaar staat er ergens een vinkje niet goed bij KPN? Heb er al eerder over gebeld met KPN maar blijkbaar is het lastig om het goed in te regelen?

Solcon (dochter van KPN) meldt op haar website dat je je KPNmailadres gratis kunt behouden.

Hallo @Sjoerd1966 , aangezien Solcon beweert dat je je mailaccount gratis kunt behouden zou ik bij hen aan de bel trekken.

 


Hi en van harte welkom op ons forum @Sjoerd1966!

Je bent al op weg geholpen door @JanD zie ik, super. Heb je in de tussentijd contact gehad met Solcon over het gratis behouden van het e-mailadres? Als het een factuur van Solcon is, moet je de kosten inderdaad bij hen aankaarten. Ik hoop dat het snel rechtgezet is. Mocht je vragen hebben, laat het gerust weten.