Als vandaag dit debacle niet wordt opgelost stuur ik morgen alle apparatuur terug en zien we elkaar waarschijnlijk bij de kantonrechter.
IK PIK DIT ABSOLUUT NIET!
daarnaast zijn excuses op zijn plaats.
Je zou een tergbelafspraak kunnen maken zodat je mey de juiste medewerker aan de lijn komt en het nog eens proberen: https://www.kpn.com/service/contact-opnemen
Staat er op het factuur wel waarvoor het is toevallig, en heb je in die datum diensten daarvoor afgenomen en eventueel ook al betaald wat je kan aantonen ?
Goeiemorgen BNH, ik ga niet weer anderhalf uur aan de lijn zitten om vervolgens te horen dat de betaling niet terug te vinden is.
de betaling is door kpn ZELF geïncasseerd.
heb er gister nog even over zitten denken om de betreffende incasso te storneren en te betalen maar dat gaat dit probleem niet oplossen.
de factuur is heel duidelijk in waar het overgaat maar deze factuur komt niet voor in de mijn facturen omgeving. Ook zoiets idioots!
Goeiemorgen BNH, ik ga niet weer anderhalf uur aan de lijn zitten om vervolgens te horen dat de betaling niet terug te vinden is.
de betaling is door kpn ZELF geïncasseerd.
heb er gister nog even over zitten denken om de betreffende incasso te storneren en te betalen maar dat gaat dit probleem niet oplossen.
de factuur is heel duidelijk in waar het overgaat maar deze factuur komt niet voor in de mijn facturen omgeving. Ook zoiets idioots!
Als je daar geen zin in hebt vrees ik dat je geen stap verder gaat komen, hier op het forum kunnen ze er niks mee. Dit kan enkel via de normale klantenservice helaas.
Ik dacht dat hier kpn medewerkers waren en je probeerden te helpen.
dan vraag ik mij af wat ik hier doe.
om een wit voetje te halen bij de kantonrechter kan ik het nog wel een keer proberen.
Die zijn hier inderdaad om te helpen, maar beperkt. Ik zou inderdaad gewoon nog even een poging doen! Vraag naar de afdeling collections.
Bedankt voor de tip. Ik laat het vanavond weten wat er uit gekomen is.
Die zijn hier inderdaad om te helpen, maar beperkt. Ik zou inderdaad gewoon nog even een poging doen! Vraag naar de afdeling collections.
Nou een lang gesprek met een geweldig lieve dame die maakte het nog bonter.
nu waren er ineens 2 facturen!
Zij dacht dat het er in kon zitten omdat ik 2 dagen weg ben geweest bij kpn en er dus een nieuw abonnement is afgesloten ik een nieuwe kpn idee moest maken en de facturen dan wel te zien zouden zijn.
Flauwekul dus want je kan geen 2 kpn id’s hebben.
ook op de website zelf van kpn zijn de facturen niet te zien.
Ook de periodes die de dame in spé opnoemde kloppen van geen kant. Ik hoef natuurlijk niet 2 keer te betalen voor 1 maand, want daar kwam het op neer.
Uiteraard heb ik alles weer gescreenshot om bewijs te hebben.
Waarom is KPN eigenlijk niet gewoon schriftelijk te bereiken? Om de simpele reden dat wij geen “klanten” meer zijn maar slecht debiteuren.
Helaas, de bal ligt nu bij kpn.
Hoi Astra1971. Ik kwam je topic tegen en dat is natuurlijk een bijzonder vervelende situatie. Er kunnen twee factuurperiodes ontstaan zodra er een nieuw abonnement wordt afgesloten maar dan zouden ze inderdaad wel zichtbaar moeten zijn. De afdeling Collections heeft de factuur wel kunnen traceren?
Hoi Astra1971. Ik kwam je topic tegen en dat is natuurlijk een bijzonder vervelende situatie. Er kunnen twee factuurperiodes ontstaan zodra er een nieuw abonnement wordt afgesloten maar dan zouden ze inderdaad wel zichtbaar moeten zijn. De afdeling Collections heeft de factuur wel kunnen traceren?
Hallo Remco, zojuist even gekeken maar geen factuur hoor.
is mij verteld dat je een nieuwe kpn id moet maken. Geprobeerd, krijg melding dat ik al een kon id heb. Kan dus geen tweede maken.
het is een laveloze ellende.
wellicht kun je mij helpen in een privé chat? Groet Asta
Heb je dan wellicht ook een alternatief e-mailadres die je voor het nieuwe KPN ID kan gebruiken? Dat zou je nog kunnen testen. Je kan ook binnen het huidige KPN-ID een poging doen om de bestaande producten te ontkoppelen:
Heb je dan wellicht ook een alternatief e-mailadres die je voor het nieuwe KPN ID kan gebruiken? Dat zou je nog kunnen testen. Je kan ook binnen het huidige KPN-ID een poging doen om de bestaande producten te ontkoppelen:
Ga ik straks proberen. Dank voor de tip en ik kom er op terug.
Goedemorgen Remco, ik heb het thuis product kunnen koppelen aan mijn kpn maar krijg nog steeds geen facturen te zien.
Hoi @Asta1971 jammer dat het niet gelukt is dan. Ik zou dan toch even weer contact zoeken met de klantenservice om een storingsticket aan te maken voor MijnKPN en om eventueel een klacht in te dienen om dit verder uit te laten zoeken. Dat kan via een terugbelafspraak op een moment dat het jou het beste uitkomt!