Skip to main content

Kunt u mijn betaalde Planet email only koppelen aan mijn inmiddels naar KPN gemigreerde XS4all abonnement zodat de maandelijkse kosten voor email only vervallen?

Hoi @Cargo23, welkom hier. 

Ik heb de aanvraag voor je gedaan. Wil je kijken of het gelukt is? Zo niet, dan word je nog gebeld door een collega om te kijken wat er mogelijk is. 


@Bart_Z Hallo Bart, 

Zo te zien staat alles nu onder 1 klantnummer. Wordt de incasso van de email only kosten (€ 7,12 p/m)  nu ook direct stopgezet?


Mooi dat het gelukt is. Ja die wordt stopgezet, want die bestaat niet meer. 


 Beste KPN, er was gezegd dat de automatische incasso voor email only ( € 7,12 p/m) door het koppelen zou worden stopgezet. Helaas wordt er nog steeds geïncasseerd. Graag dit stopzetten.


@Cargo23 . Wat vervelend!
Ik denk dat bellen met XS4All het meest praktisch is. Zij kunnen dit hopelijk voor jou oplossen:

 

Heeft u vragen? Neem dan contact met op via telefoonnummer 020 398 76 66. We zijn iedere werkdag bereikbaar tussen 08.00 - 20.00 uur en op zaterdag tussen 10.00 - 17.00 uur.

 


Beste KPN, 

Wat heeft bellen met XS4ALL voor zin ? Zij verwijzen mij naar KPN omdat dit email only abonnement al jarenlang bij KPN rechtstreeks loopt. Ik krijg ook al jaren KPN facturen hiervoor. Zie ook eerder bericht van moderator Bart_Z “Ja die wordt stopgezet, want die bestaat niet meer”

Als nu blijkt dat KPN dit niet snel en makkelijk kan oplossen dan is er van mijn kant geen vertrouwen meer.

Vr.gr.

 


@Cargo23 ik zie al wat er aan de hand is. De e-mailadressen zijn wel overgezet. Daarbij had het abonnement stopgezet moeten worden. Dit laatste is niet gedaan. 

Ik kan helaas alleen via het forum geen abonnementen voor je opzeggen. Wel heb ik een notitie gemaakt voor je. Bel 0800-0402. De collega ziet bij het klantbestand van je e-mail only een duidelijke notitie staan en moet alles in 1 keer kunnen oplossen. Inclusief een vergoeding voor de factuur van de vorige maand. 

Als dat laatste om welke reden dan ook niet lukt laat het dan hier weten. Maak ik dat nog voor je in orde.