Skip to main content

Hallo,

Ik probeer al een paar weken te betalen met kpn pay, maar krijg steeds : betaalmethode vereist. Voordat je deze betaling kunt voltooien, moet je een andere betaalmethode toevoegen.

Ik heb de betaalmethode al verwijderd en opnieuw toegevoegd, alle facturen betaald en geen rekeningen open staan. Ook heb ik alle stappen gevolgd die hier op de website staan. 
 

Hier momenteel ook het zelfde probleem op dit moment in de wacht bij KPN , Werd gezegd dat het probleem niet echt bekend was voor nu?

# Er zou een melding van gemaakt worden dat er misschien toch een storing is bij KPN. 
 


Ik ben eruit! Heb contact gehad met Apple support. De algemene voorwaarden zijn veranderd. Als er nog saldo op je Apple account staat, kun je dus geen betaling via mobiele betaling doen. Je saldo op je Apple-account moet dus op 0 staan en dan kun je als het goed is weer betalen via mobiele betaling 


Ik ben eruit! Heb contact gehad met Apple support. De algemene voorwaarden zijn veranderd. Als er nog saldo op je Apple account staat, kun je dus geen betaling via mobiele betaling doen. Je saldo op je Apple-account moet dus op 0 staan en dan kun je als het goed is weer betalen via mobiele betaling 

Top bedankt voor je reactie, ik vond contact zoeken met Apple net wat te ver gezocht maar toch blijkt van niet.

dankje 


@Kiims Ik was benieuwd of het u inmiddels was gelukt?

Bij mij is het nog altijd niet gelukt… & bijzonder genoeg zegt Apple bij mij wat anders dat het saldo niet 0.00 hoeft te zijn? … 

ik ben er bang voor dat de bal bij KPN ligt. 


@Kiims Ik was benieuwd of het u inmiddels was gelukt?

Bij mij is het nog altijd niet gelukt… & bijzonder genoeg zegt Apple bij mij wat anders dat het saldo niet 0.00 hoeft te zijn? … 

ik ben er bang voor dat de bal bij KPN ligt. 



Jaa bij mij is het inmiddels wel gelukt met hulp van iemand van Apple. Daarvoor had ik kpn gebeld en zij hebben gekeken of er misschien een blokkade op stond, wat niet het geval was. 


Mag ik vragen hoe? @Kiims 


Door Apple account op 0 euro te zetten. En dan die betaalmethode verwijderd. Zorgen dat bij betaalmethodes alleen nog maar mobiele betaling staat. En toen kon ik gewoon weer betalen 


Door Apple account op 0 euro te zetten. En dan die betaalmethode verwijderd. Zorgen dat bij betaalmethodes alleen nog maar mobiele betaling staat. En toen kon ik gewoon weer betalen 

Dankjewel, dan zou ik moeten kijken hoe ik het op 0 krijg. & Alle andere betaalmethoden verwijderen, is lastig er moet er minimaal 1 zijn.


Door Apple account op 0 euro te zetten. En dan die betaalmethode verwijderd. Zorgen dat bij betaalmethodes alleen nog maar mobiele betaling staat. En toen kon ik gewoon weer betalen 

Dankjewel, dan zou ik moeten kijken hoe ik het op 0 krijg. & Alle andere betaalmethoden verwijderen, is lastig er moet er minimaal 1 zijn.

Even in een spelletje ofzo kijken naar een iets wat meer kost dan wat je op je Apple account staat. Dan moet je via iDeal precies dat bedrag op je Apple account zetten, dan die betaling doen. En dan kun je die betalingsmethode verwijderen. 
snap je t nog? Haha


Door Apple account op 0 euro te zetten. En dan die betaalmethode verwijderd. Zorgen dat bij betaalmethodes alleen nog maar mobiele betaling staat. En toen kon ik gewoon weer betalen 

Dankjewel, dan zou ik moeten kijken hoe ik het op 0 krijg. & Alle andere betaalmethoden verwijderen, is lastig er moet er minimaal 1 zijn.

Even in een spelletje ofzo kijken naar een iets wat meer kost dan wat je op je Apple account staat. Dan moet je via iDeal precies dat bedrag op je Apple account zetten, dan die betaling doen. En dan kun je die betalingsmethode verwijderen. 
snap je t nog? Haha

Ik zal er is mee gaan puzzelen… Mag ik nog vragen welke voorwaarden zijn gewijzigd dan? Apple gaf aan dat hun niks hebben veranderd maar goed, bedankt voor uw hulp tot nu. 
Mocht het succes hebben gehad laat ik het wel weten.


Dat je dus geen aanvullende betaling meer kunt doen met je mobiele betaling. Dus het is nu of-of in plaats van en-en.

 


@Kiims  Hoi! Vandaag nogmaals contact opgenomen met Apple. Het verhaal wat u benoemde dat hun de voorwaarden hadden gewijzigd klopte niet. Ik vermoed dat KPN toch heeft gedaan. 
Het saldo hoeft ook niet op 0.0 te staan, dit was ook bijzonder want dit was nooit eerder het geval.

Desondanks vind ik het bijzonder dat het voor u zo wel werkt! Wellicht halen we dingen door elkaar. 
Toch bedankt… 

Oplossing voor nu is denk ik toch maar iDeal ;)


Okee bijzonder, nou ja hier werkt het in ieder geval wel. Wellicht dat je dat toch even kunt proberen om het saldo op 0 te krijgen en dan kijken of je met mobiele betaling kunt betalen..

succes in ieder geval!Â