Skip to main content

Goedenavond,

graag wil ik betalen via factuur uitzetten

Hallo @Gert1917 , dat kun je in MijnKPN regelen.

 


Hi Gert1917, ben je verder gekomen met de tip van JanD?


Goedenavond Robin,

nee helaas niet, kan het niet vinden in mijn kpn.

ik bedoel dat mobiele aankopen via factuur kunnen worden uitgezet 


Ai, dat gaat inderdaad niet lukken in MijnKPN  Gert1917. Als je me een privébericht stuurt met je postcode, huisnummer, 06-nummer, naam van de contractant en ter verificatie de laatste drie cijfers van het bij ons bekende Iban, dan ga ik voor je aan de slag. 


Goedemorgen, 

probleem is opgelost, zojuist  telefonisch contact gehad met KPN.

Mvg

gert1917


Helemaal goed Gert1917! Mocht je in de toekomst weer eens tegen vragen aanlopen, je weet ons te vinden :wink:


Vind wel dat dit zou moeten kunnen in de app om dit aan en uit te zetten eerlijk gezegt 

Ik heb nu ook overige kosten door mijn dochter die spelletjes.download en kan nu gewoon niks 


Hoi, helemaal mee eens dat dit een functie moet zijn in de app. Gisteravond kon ik niemand bereiken bij kpn en was slachtoffer van oplichting (TikTok/gratis V bucks etc) ik dacht zet snel betalen via factuur uit maar dat kon dus niet!!


Nee klopt erg vervelend is dat vind dat het in de app moet komen! Waarom via de klantenservice snap dat niet je moet het op elk gewenst moment aan en uit kunnen zetten! Maar kpn denkt mooi hebben wij weer geld! Maar idd aan oplichting word niet gedacht 


Het is inderdaad niet mogelijk om dit in de MijnKPN app aan of uit te zetten. Je kunt hiervoor contact opnemen met de klantenservice (0800-0402) die het betalen van mobiele aankopen kan blokkeren. Wel neem ik jullie suggestie mee als feedback. Hopelijk kan het in de toekomst dan wel via de app.


Tja word lastig als jullie er niet meer zijn he kosten lopen dan alleen maar meer op niet dat jullie dat erg vinden 


Het is heel vervelend als er ongewenste kosten worden gemaakt, @Linda Vos-Gesu. Daarom iets verduidelijking van mijn kant. 

Vind wel dat dit zou moeten kunnen in de app om dit aan en uit te zetten eerlijk gezegt 

Ik heb nu ook overige kosten door mijn dochter die spelletjes.download en kan nu gewoon niks 

Dit gaat even heel cru klinken maar, jij bent verantwoordelijk voor wat er op jouw telefoon/abonnement gebeurt. Of op een telefoon/abonnement die op jouw naam geregistreerd staat. Als je dochter jouw telefoon gebruikt, of zelf eentje heeft, dan is het ook jouw verantwoordelijkheid om van te voren al na te denken over wat zij daar wel en niet mee mag. En als geld uitgeven niet mag, dit van te voren al te laten blokkeren.  

Nee klopt erg vervelend is dat vind dat het in de app moet komen! Waarom via de klantenservice snap dat niet je moet het op elk gewenst moment aan en uit kunnen zetten! Maar kpn denkt mooi hebben wij weer geld! Maar idd aan oplichting word niet gedacht 

Het geld dat met deze aankopen wordt betaald gaat rechtstreeks naar degene waar de aankoop wordt gedaan. KPN verdient hier niets aan. Wij zijn alleen doorgeefluik.  

 

Dit gezegd hebbende, het is zeker een goed idee dat je dit als klant zelf in de MijnKPN app kunt doen. Het idee is dan ook meegenomen voor verder onderzoek. Geen garanties dat het wordt doorgevoerd, of wanneer dan als het inderdaad komt. Maar er wordt in ieder geval naar gekeken.