Skip to main content

Goedendag, ik kan op mijn telefoon als betaalmethode geen gebruik maken van betaling op kpn factuur, omdat ik een openstaande rekening zou hebben.

Al mijn rekeningen zijn betaald, dus ik heb geen idee waar dit aan ligt.

 

kan iemand mij hierbij helpen?

Hallo @Bjorn97 , het kan nep zijn, kijk in MijnKPN onder het juiste product of er iets open staat.

Als je via automatische incasso betaalt kun je bijna geen herinnering krijgen of de automatische incasso is mislukt, ook bij herhaling door KPN.

Succes.

 


Hoi @Bjorn97, welkom bij ons op het forum. Als ik je goed begrijp probeer je een betaling te doen (in een appstore?) en deze op de KPN factuur te laten verwerken, maar krijg je daarbij die melding? Als alles in MijnKPN voldaan is, zou je zo'n melding niet moeten krijgen. Wanneer is de laatste factuur betaald?


Hoi @Bjorn97, welkom bij ons op het forum. Als ik je goed begrijp probeer je een betaling te doen (in een appstore?) en deze op de KPN factuur te laten verwerken, maar krijg je daarbij die melding? Als alles in MijnKPN voldaan is, zou je zo'n melding niet moeten krijgen. Wanneer is de laatste factuur betaald?

Dat klopt jasper, alles is zo’n anderhalf week geleden betaald, ook op mijnkpn staat dat er geen openstaande facturen zijn..


Dan zou je die melding niet moeten krijgen inderdaad. Dan kunnen we kijken of we hier meer over kunnen zien, zou je jouw forumprofiel volledig kunnen invullen (postcode, huisnummer, naam en geboortedatum van de contractant, het bewuste 06-nummer en de laatste 3 cijfers van de IBAN) en een seintje geven als je dat hebt gedaan?

Het is ook mogelijk om ons hierover te bellen op 0800-0402.