Skip to main content

Hallo ik kan op heden niet meer op Google pay via kpn factuur.. Ik weet niet wat er mis gaat 

Welkom op het forum van KPN @Love1989!
  

Heel vervelend voor je, dat je niet meer via KPN Pay (KPN factuur) kunt betalen.
 

Er kunnen verschillende oorzaken zijn waarom een betaling via je factuur niet lukt of de betaalmogelijkheid niet getoond wordt in een van de stores:

  • Het maximum voor betalen via je factuur is bereikt. Het maximum voor betalen via je factuur is als volgt: 50,- per aankoop en 300,- per kalendermaand voor de gezamenlijke aankopen in de (app)stores.
     
  • Als je geblokkeerd bent (wegens wanbetaling), dan kun je geen online aankopen doen. Ben je weer actief (omdat je betaald hebt), dan kan je weer online aankopen doen.

Is bovenstaande niet van toepassing voor jouw, dan zou je ook nog de netwerkinstellingen van je Android smartphone kunnen resetten, zodat alle instellingen weer correct staan.

Android toestel:

In de meeste gevallen kun je de optie voor het resetten van netwerkinstellingen vinden bij Instellingen > Verbindingen > Mobiele netwerken > Namen toegangspunten > opties-symbool > Netwerkinstellingen resetten, of bij Instellingen > Mobiele netwerken > Stel gegevens opnieuw in.

Mocht dit ook niet helpen, dan kan een moderator even in je gegevens kijken, wat er eventueel niet goed gaat.

Vul hiervoor je forum profiel volledig in, met je klantnummer, 06-nummer, postcode & huisnummer en in het veld “Persoonlijke opmerkingen” de laatste 4 cijfers van je IBAN bankrekening.
Deze gegevens zijn ALLEEN voor jezelf een een moderator inzichtelijk!

Houdt er wel rekening mee, dat er een wachttijd is van enkele dagen voordat een moderator antwoord geeft.


Het is nog steeds niet gelukt

Een medewerker van  wist ook niet hoe het moest.. Wat nu? 


Het is nog steeds niet gelukt

Een medewerker van  wist ook niet hoe het moest.. Wat nu? 

Hoi @Love1989 

Ik zou even met je smartphone langs een KPN Winkel bij jouw in de buurt kunnen gaan, dan kan de medewerker met je meekijken waar het fout gaat.
Vaak is het gewoonweg handiger als iemand met je mee kan kijken.

Neem dan wel een geldige legitimatie bewijs mee naar de winkel!

Vanuit mijn kant kan ik je hierin helaas niet verder helpen.