Skip to main content

De betaling kon niet automatisch worden afgeschreven. Geen probleem want ik kan hem wel betalen maar als ik in de app naar de desbetreffende factuur ga en klik op manieren om te betalen kom ik in een zwart scherm. Ik kan dus niet betalen. 
wat zou het probleem kunnen zijn?

Je kunt het beste hier even over bellen met het gratis nummer 0800 0402 @passie42  en vraag naar de afdeling administratie.


Gedaan. Geen oplossing voor het zwarte scherm maar betaling handmatig uitgevoerd. Dankjewel. 


Fijn dat je de factuur alsnog zo snel mogelijk wilt betalen, @passie42! Mogelijk was je net iets te vroeg met het willen betalen van een factuur. Soms heeft het even tijd nodig om deze ook als niet-betaald te registreren in MijnKPN. Maar geen probleem, je kunt in zo'n geval altijd handmatig overmaken, zoals je nu ook hebt gedaan.

Voor de toekomstige meelezer: je kunt het openstaande bedrag overmaken op het bankrekeningnummer van KPN onder vermelding van het betalingskenmerk (factuurnummer):

  • TV, Internet en bellen: rekeningnummer NL41INGB0000467598 ten name van KPN B.V.
  • Thuisbellen (PSTN): rekeningnummer NL59INGB0001148020 ten name van KPN B.V.
  • Mobiel: rekeningnummer NL83INGB0000325513 ten name van KPN B.V.

Reageer