heb al jaren compleet pakket van kpn (tv/internet/mobiel) Volgens mij was de 2e tv ontvanger gratis bij mijn abonnement.
Nu moet ik ineens gaan betalen voor de 2e tv ontvanger
Ben ik niet mee eens, dat dit zimaar kan.
Tijd om over te stappen..........
Bladzijde 1 / 1
Welk abonnement heb je nu?
Plaats anders eens een screenshot van alleen het kostenoverzicht op de tweede pagina van de factuur.
Admin: Persoonlijke gegevens van screenshot verwijderd
Dan maakt het niets uit, want nu betaal je voor het opneempakket en met twee betaalde ontvangers is dat gratis. @Josnieuw
Volgen mij is bij Hussel abo geen tweede gratis ontvanger inbegrepen.
Je hoeft je geen zorgen te maken dat je meer gaat betalen.
Je hebt immers een Hussel abonnement gecombineerd met een mobiel abonnement van KPN en dat betekent dat je het opnemenpakket gratis krijgt vanaf twee TV ontvangers. Je gaat dus €0,01 meer betalen.
Zoals andere hier in dit topic al vermelden: er komt 5 euro bij. Maar opnemen word gratis, dus er gaat € 4,99 vanaf.
U zou het abonnement om kunnen zetten naar de nieuwste abonnementsvorm. Dan betaalt u € 52,50 voor 1 gbit. Nu betaald u daar € 58,98 voor.
De eerste tv ontvanger word wel iets duurder: € 12,50. De overige bedragen blijven gelijk. Maar u heeft dat geen gratis F-secure meer. Gebruikt u dat?
Als u overstapt naar de nieuwste abonnementsvorm krijgt u ook nieuwe TV+ ontvangers. Met bluetooth afstandsbediening. En waar u apps op kunt instaleren uit de Google Playstore.
Bent u contractvrij? Want anders kan het niet.
Reageer
De Kennisbank
Heb je vragen over diensten, producten of wil je weten hoe je modeminstellingen verandert? Vind het antwoord op de meest gestelde vragen in onze Kennisbank
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.
Bestand scannen voor virussen
Sorry, we zijn de inhoud van dit bestand nog aan het controleren om er zeker van te zijn dat het veilig is om te downloaden. Probeer het nog een keer over een paar minuten.