Skip to main content

Er staat. Bij 2 of meer ontvangers kun je gratis het opnemen pakket nemen twv 4,99

ik heb er 2. Maar als ik hem aanvink komt er vervolgd 4,99 per maand aan kosten bij

 

hoe zit dit?

ik heb KPN tv internet Spotify 2 mobiele nummers gekoppeld bij elkaar 

 

Als je 2 tv ontvangers in je abonnement hebt, dan kun je al opnemen. Dat hoef je niet nog een keer aan te vragen. En anders klopt er iets niet.


Hallo @NickP1986 ,

Dit geldt alleen bij twee ontvangers voor KPN TV.

Niet voor Digitenne.

ik heb KPN tv internet Spotify 2 mobiele nummers gekoppeld bij elkaar 

 

Dat is mooi. 

  


Heb je ook 2 ontvangers in je abonnement waar je maandelijks voor betaald? 


Heb je ook 2 ontvangers in je abonnement waar je maandelijks voor betaald? 

1 abonnement is standaard. De 2e moet je voor betalen 


Hallo @NickP1986 ,

Dit geldt alleen bij twee ontvangers voor KPN TV.

Niet voor Digitenne.

ik heb KPN tv internet Spotify 2 mobiele nummers gekoppeld bij elkaar 

 

Dat is mooi. 

  

Ik heb geen digitenne.

alles van

kpn in 1 bundel gekoppeld omdat je dan hussel korting krijgt 


Als je 2 tv ontvangers in je abonnement hebt, dan kun je al opnemen. Dat hoef je niet nog een keer aan te vragen. En anders klopt er iets niet.

Ik zag van de week dat het dus gratis hoorde te zijn en haalde het betaal gedeelte uit mijn abonnement.

de volgende dag kon ik niet meer opnemen.

gister dus maar weer deze module aangezet maar kost me wel 4.99

een tv ontvanger zit standaard in je pakket en huur er zeg maar 1 bij per maand dus op die manier heb ik er 2 

 

 


Dat is raar. Mogelijk kunnen ze bij de klantenservice (0800-0402) zien wat er aan de hand is. Open zometeen vanaf 8.00.


Kan jij eens een screenshot plaatsen van (alleen) het kostenoverzicht op pagina 2 van jouw factuur?


Heb klantenservice gesproken.

ik heb nog een oud abb van 2020 waar er 1 ontvanger gratis is en 1 voor 5 euro + 5 euro opnemen pakket.

bij de huidige abb. Betaal je voor ontvanger 1 en 2 en krijg je dus gratis opnemen erbij

 

hoe sluit ik deze topic af ???


Heb klantenservice gesproken.

ik heb nog een oud abb van 2020 waar er 1 ontvanger gratis is en 1 voor 5 euro + 5 euro opnemen pakket.

bij de huidige abb. Betaal je voor ontvanger 1 en 2 en krijg je dus gratis opnemen erbij

Wat een onzin is je weer verkocht door die medewerker van klantenservice.

Ook bij jouw Hussel abonnement uit 2020 behoor jij bij 2 TV ontvangers het opnemenpakket gratis te krijgen. Bij mijn Hussel abonnement uit 2019 is dat ook het geval.

Nogmaals, plaats eens een screenshot van (alleen) het kostenoverzicht op pagina 2 van jouw factuur?


 

 

Admin: screenshot verwijderd i.v.m. privacy


Jouw abonnement is zo te zien nog ouder immers het is zelfs nog geen Hussel abonnement.

Ik begrijp ook niet waarom er als einddatum van jouw abonnement 10 november 2025 genoemd wordt immers dat zou betekenen dat het abonnement voor twee jaar is afgesloten en vandaag pas ingegaan is.

Overigens klopt het inderdaad dat bij die oude abonnementen het opnemenpakket niet gratis is.


Alles in één Instap: opnemen niet inbegrepen, ook niet vanaf 2de ontvanger.

Alles in één Standaard en Premium: inbegrepen  2 ontvangers en opnemen.