KPN mail: Je gaat betalen voor je extra tv-ontvanger
Heeft u geen 2 ontvangers dan?
Zie onderstaande link
https://www.kpn.com/extratvontvanger.htm
Hoi
Verder raad ik je aan om de klantenservice te bellen op 0800-0402. Die kunnen jou vertellen waarom je deze mail hebt ontvangen en kijken naar de beste oplossing voor jou.
Doordat dit een communitypagina is voor en door klanten, is bezwaar aantekenen via hier niet helemaal de beste weg. Als je niks doet zal alles gewoon doorlopen zoals in de mail wordt verteld en dat zorgt alleen maar voor meer gedoe, wat zonde is.
Ook ik vind de aanhef van de mail schokkend. Daarnaast kan ik in het reactieformulier geen wijzigingen aanbrengen. Ook via MIJNKPN vind ik niet hoe ik aan kan geven welke tv-ontvangers ik wil afzeggen. Het komt op mij over dat er bovendien verschillend taalgebruik wordt gehanteerd is bv een tv box hetzelfde als een tv ontvanger. In de huidige tijd roept een en ander bij mij vragen op als: is dit wel een mail van KPN en wat ik ik iets verkeerd aangeef dan heb ik zomaar niet mijn gewenste situatie terug. Zo is mijn ervaring. En wat me helemaal niet aanstaat is dat ik door deze eenzijdige handelwijze zonder goed functionerende reactiemail en duidelijke instructie in MIJNKPN nu gedwongen wordt tot handelen anders ga ik ongewenst €5/mnd betalen. Ik vind dit allemaal niet handig van KPN!
Komt dit misschien voort uit het feit dat er veel klanten betalen voor 1 ontvanger maar er via marktplaats een aantal gekocht hebben en deze ook gewoon in gebruik hebben? Zou KPN hier nu eindelijk iets mee gaan doen?
Komt dit misschien voort uit het feit dat er veel klanten betalen voor 1 ontvanger maar er via marktplaats een aantal gekocht hebben en deze ook gewoon in gebruik hebben? Zou KPN hier nu eindelijk iets mee gaan doen?
Het is te hopen.
Het is te hopen.
Als dat zo is had de betreffende box nooit geactiveerd mogen zijn. Dan had KPN deze zelfs meteen moeten deactiveren op het moment van aanmelden. Of dan hadden die kosten meteen in rekening gebracht moeten worden. Met de mededeling u heeft deze box niet officieel via ons verkregen.
Ik denk dat het 1 vd redenen is, aan de ene kant wel terecht (voor de groep die hier altijd lekker van geprofiteerd heeft) maar de communicatie had zeker wel anders geformuleerd kunnen worden.
Hallo
Je hebt een (hele?) lange tijd te weinig betaald. Vanaf nu is dat feest voorbij. Gelukkig worden de extra kosten niet met terugwerkende kracht in rekening gebracht. De eerste ontvanger is bij jouw aanvullend TV-abonnement inbegrepen, voor elke volgende TV-ontvanger moet je vijf euro per maand extra betalen. Je bent niet de enige klant die is aangeschreven. Het gaat om veel meer klanten. Er is een speciale internetpagina beschikbaar voor extra uitleg:
https://www.kpn.com/extratvontvanger.htm
Het is nu wel een goed moment om na te denken over je huidige abonnementsvorm. Die is waarschijnlijk een stuk voordeliger dan wat je nu betaalt.
Je kunt jouw abonnement goedkoper maken door te verlengen. Je moet dan wel contractvrij zijn.
Dat kan ook telefonisch via 0800-0402. Het kan ook via internet:
https://www.kpn.com/shop/verlengen/internet
Je gaat dan wel over op KPN TV+. Dat heeft voordelen en nadelen.
Voor de volledigheid: Hier vind je een overzicht van bevindingen/wensen van KPN TV+:
De huidige prijzen en mogelijkheden vind je in dit overzicht:
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.