Skip to main content

Klantnummer ***Uw rekeningnummer *** E-mailadres *** Vragen over uw factuur kpn.com/factuur

 

Beste Klantenservice / Administratie,

 

Ik krijg bericht van ABN AMRO, dat een fakt. is afgewezen tot betaling,

Welke kan ik niet zien; geen omschrijving van of het om internet ( E 41,16 ) / vast gaat, of telefonie / vast ( E 67,,01 )

 

Er kan worden afgeboekt. Er staat sinds vandaag weer aanvullend saldo op de rekening.

( Tussen 24e- 27e van de maand wordt weer bijgeschreven. )

 

Met excuses voor het ongemak.

 

Met vriendelijke groeten,

Dhr. J.N. Rijbroek

***

 

Admin: privégegevens verwijderd en opgeslagen in het profiel

Ik hoop dat er snel een moderator langs zal komen om al die privé gegevens weg te poetsen.

Je bent hier op een publiek forum en daar kan je beter geen persoonlijke gegevens plaatsen.

 

Je kunt die zelf ook tot een uur na plaatsing nog weghalen door op de drie puntjes rechtsonder een bericht te klikken en te kiezen voor bewerken.


Hallo @J.N. Rijbroek Johan als de 1e incasso niet lukt, probeert KPN het na een paar dagen nog eens.

 


Hoi @J.N. Rijbroek Johan . Welkom op het forum.

Hallo @J.N. Rijbroek Johan als de 1e incasso niet lukt, probeert KPN het na een paar dagen nog eens.

 

Meer uitleg over de factuur vind je hier: https://www.kpn.com/service/administratie/facturen.htm#/

Mocht het daarna nog niet lukken is het verstandig om even met collections te bellen. Dat kan via 0800 0402 (gratis).

Op het forum kunnen we je helaas niet helpen met inhoudelijke financiële vraagstukken.