Skip to main content

Goedemiddag. Ik heb zojuist mijn abonnement verlengd met toestel. Ik ging er eigenlijk vanuit dat ik de eenmalige kosten meteen moest betalen, dus ik was nogal verbaasd dat ik een scherm kreeg dat de bestelling gelukt was. Is het ook mogelijk om de eenmalige toestel kosten meteen te betalen ipv te wachten op de eerstvolgende factuur? 
 

mvg

Waarom zou u dat willen? Bij mij ging het ook zo. Ik heb mijn toestel ook in 1 x betaald. Dat ging inderdaad gewoon via de automatische afschrijving een paar dagen later. Volgens mij gewoon gelijk met het abonnementsgeld. Ik vond dat prima.


Waarom zou u dat willen? Bij mij ging het ook zo. Ik heb mijn toestel ook in 1 x betaald. Dat ding inderdaad gewoon via de automatische afschrijving een paar dagen later. Volgens mij gewoon gelijk met het abonnementsgeld. Ik vond dat prima.

Omdat ik er speciaal geld voor opzij had gezet leek het mij wel handig om het gelijk te betalen zodat ik er voor de eerst volgende factuur geen rekening meer mee hoef te houden (iets met slecht geheugen etc🙈). Dan is het maar klaar en hoef ik mij er niet meer druk om te maken. Het is verder idd geen drama om te wachten, maar zou het gewoon fijn vinden om t nu gelijk te betalen, ook omdat de eerst volgende factuur pas weer over een kleine maand is. 


Hi @SV92! Welkom en heel leuk om te lezen dat je keuze weer op ons is gevallen: zijn wij blij mee! 😊
 

 maar zou het gewoon fijn vinden om t nu gelijk te betalen, ook omdat de eerst volgende factuur pas weer over een kleine maand is. 

Dat kan, hoor. 
Wanneer er een mobiele abonnement verlengt wordt en hierbij een eenmalige betaling voor het toestel geldt, zal deze betaling niet meer op de eerstvolgende factuur in rekening gebracht worden, maar via een tussentijdse factuur. Je ontvangt dus over een aantal dagen een tussentijdse factuur voor de eenmalige betaling van het toestel!


Hi @SV92! Welkom en heel leuk om te lezen dat je keuze weer op ons is gevallen: zijn wij blij mee! 😊
 

 maar zou het gewoon fijn vinden om t nu gelijk te betalen, ook omdat de eerst volgende factuur pas weer over een kleine maand is. 

Dat kan, hoor. 
Wanneer er een mobiele abonnement verlengt wordt en hierbij een eenmalige betaling voor het toestel geldt, zal deze betaling niet meer op de eerstvolgende factuur in rekening gebracht worden, maar via een tussentijdse factuur. Je ontvangt dus over een aantal dagen een tussentijdse factuur voor de eenmalige betaling van het toestel!

TOP! Bedankt voor uw antwoord!