Skip to main content

Jullie hebben van mijn een machtigen om de Factuur af te schijven van mijn rekening steeds gaat dat niet goed van mijn mobiele telefoon van mijn huis internet word wel steeds netjes afgeboekt met die machtigen is 1 keer verkeerd gegaan om dat mijn saldo te laag stond nu staat die al een jaar goed en nog steeds krijg ik een betaling binnen van jullie 

 

Admin: eigen topic voor je aangemaakt

Hallo @arie de vroedt, welkom en goed dat je contact met ons opneemt via het KPN Forum!

Ik vermoed dat door die ene keer te laag saldo, de incassomachtiging is komen te vervallen. Ik wil graag checken of mijn vermoeden klopt en zo ja, de machtiging vanuit onze kant weer activeren. Mag ik je vragen om jouw klantgegevens in te vullen in jouw Forum profiel?
Graag jouw volledige naam en geboortedatum, postcode en huisnummer, het klantnummer van het mobiele abonnement en het (volledige) IBAN nummer wat wij mogen gebruiken voor de automatische incasso.

In het vakje ‘Persoonlijke opmerkingen’ kun je extra informatie kwijt. Geef je hier een seintje als je het profiel aangevuld hebt? Dan weet ik dat ik je gegevens erbij kan pakken!

Het is ook mogelijk om te bellen met onze klantenservice. Zij zijn telefonisch bereikbaar via 0800 0402.


Admin edit antwoord: toevoeging telefoonnummer klantenservice


ik heb van de week een medewerker aan de telefoon gehad die ging als goed zetten de incassomachtiging stond uit die heb die weer aan gezet nu moet het weer goed gaan met de af schijven grt arie de vroedt 

 


Ik ben blij om te lezen dat het in de tussentijd geregeld is: dan ga ik er vanuit dat het helemaal goed komt.

Hartelijk dank voor de terugkoppeling en als er nog vragen of opmerkingen zijn, dan lees ik dat graag!