Skip to main content

Ik heb een betalingsregeling aangevraagd omdat Ik niet het bedrag in 1 keer kon betalen. Dat was goedgekeurd maar zou een link krijgen om die elke keer te kunne betalen. Heb elke keer in me mail gekeken in me spam gekeken maar niks binne gehad . In die periode ben ik in het ziekenhuis belandt wegens me hart en der niet meer naar omgekeken nu krijg ik een mail dat ik morgen geblokkeerd word.  Wat kan ik hier aan doen om dit verhelpen . Had gehoopt  om dit begin van de maand te betalen maar nu kan Ik dat niet . Hoe lossen we dit op 

Heeft u wel een bevestiging gehad van de betaalafspraak? Als dat niet het geval is vrees ik dat de betaalafspraak nooit actief is geworden.  

In principe zou u nu de hele achterstand in 1 keer moeten aflossen. Dat is nog de enige mogelijkheid om niet afgesloten te worden.

Er is misschien nog één uitweg en dat is 0800-0402 bellen en spreek in dat u met de afdeling collections wil spreken. Leg daar uw verhaal uit en misschien is er dan nog iets mogelijk.

Succes!

 


Die heb ik wel gehad.  Maar nooit de link gehad om het te kunne betalen 


Die heb ik wel gehad.  Maar nooit de link gehad om het te kunne betalen 

Ja dan is er dus nog één mogelijkheid zoals bovengenoemd. Morgenochtend 0800-0402 bellen, dan inspreken wanneer daar om gevraagd wordt dat u met de afdeling collections wilt spreken en dan uw verhaal uitleggen dat u nooit dat mailtje met de ideal link heeft gehad.

De moderators hier op het forum reageren pas na 3-4 dagen ivm drukte. Maar zij kunnen u hier sowieso niet bij helpen.


Laat u hier weten hoe dat is afgelopen?


Ja is goed maar me kpn word wel geblokkeerd morgen dus heb dan geen tv internet 


Ja is goed maar me kpn word wel geblokkeerd morgen dus heb dan geen tv internet 

Ik verwacht eerlijk gezegd niet dat dit meteen s’ ochtends vroeg gebeurd. Als er vandaag (dinsdag) al geblokkeerd wordt zal dat denk ik pas einde werkdag gebeuren of misschien zelfs woensdag pas.
 

Maargoed nogmaals dat is een aanname van mijn kant, ik weet het ook niet zeker wanneer u precies afgesloten gaat worden.


Oké dan weet ik dat want anders zit ik met dingen morgen vroeg en dat wil ik niet 

 


0800-0402 is vanaf 08:00 uur te bereiken. 
 

Heel veel succes! Ik hoop dat het goed komt.


@Tristan 37 Heb je nog wat kunnen regelen via 0800-0402?