Skip to main content

Beste KPN SLACHTOFFERS,

Ik heb een betalingsgetroffen in maart 2020 met Kpn over 451.10 om per maand 25 euro te betalen.

Verschillende keren gevraagd om een overzicht te sturen of heb ik het uitbetaald hoeveel staat nog open?

Ze wilden helemaal niet doen en bij bellen moest ook 20 minuten in wacht staan en dan toch geen duidelijkheid willen bieden aan de klanten.

Ik heb alleen in februari de betalingsregeling van 25 euro niet betaald met de hoop dat ze een overzicht sturen na 2 jaar betaling van 25 euro.

 

Ze hebben gisteren daarvoor mijn nummer geblokkeerd en na rampzalige 08000402 nummer met twee keer half uur in wacht zetting, zeggen ze dat ik moet 175.19 cent in een keer betalen om de blokkade te heffen. En zoals hun had uitgelegd ben ik invalide met 50 euro per week. Vroeg o. Waar kan ik klacht indienen bij KPN? Antwoord: op internet maar denk niet dat heeft geen zin!!!!!

Niemand neemt verantwoordelijk op in KPN maar alleen ze zijn aan het naaien van de klanten van KPN (Kleine **** Network)

 

Ik hoop dat ze besteden ons geld allemaal op voor de zware medicijnen om bessefen of wat ze onrechtvaardig en onwaardig behandelingen van  (KPN).

 

EIND.

*Admin: scheldwoorden gebruiken we niet op het KPN forum en eigen topic voor je aangemaakt

Een klacht indienen is überhaupt ook niet nodig, want ze doen er gewoon niks mee.

Aanleg glasvezel: je hebt dan te maken met de onderaannemer van de onderaannemer van de onderaannemer. Oftewel niemand is verantwoordelijk!  En ook bij die laatste onderaannemer vragen ze dan doodleuk of je al een klacht hebt ingediend…? Oftwel het staat nergens geregistreerd. 


@Trouble74 ala het over de aanleg van glasvezel gaat zit je hier echt op het verkeerde adres. Dit is de provider kpn en die heeft niets met de aanleg van glasvezel te doen.  Kpnnetwerk is de netwerkbeheerder. Het is een heel ander bedrijf.  Kijk op kpnnetwerk.nl voor de contactgegevens. 


Beste @Smitkof, welkom! Wat ontzettend jammer om te lezen dat het niet goed gaat met de betalingsregeling! Ik begrijp dat je wilde weten hoeveel er nog openstond, maar dat wij daar niet op gereageerd hebben? En toen ben je gestopt met betalen en is de regeling gestopt en ben je afgesloten? In dat geval kan je inderdaad alleen telefonisch met onze afdeling Collections in gesprek gaan. Als zij de betalingsregeling niet opnieuw op kunnen starten, dan kan ik dat helaas geen verandering in brengen. Een klacht zal je dan ook niet verder helpen. Ik heb helaas geen beter nieuws voor je.


@Trouble74 heb jij zelf een vraag over glasvezel? Ik begrijp je reactie niet helemaal. Mochten we iets voor je kunnen doen, laat het gerust weten.Â