Skip to main content

Hoi ik wil een betalingsregeling treffen maar omdat ik na genoeg doof ben ken ik niet bellen het gaat hier om een hoger bedrag dan 1 maand ik wil in contact komen hoe ken ik dit het beste doen 

Hoi @Joey1971 en welkom hier op het forum :)

 

Je kunt online een betaalafspraak maken en daar kun je deze link voor gebruiken. Mocht dat niet lukken dan zou ik je in dit geval adviseren om te gaan chatten. Als je op deze link klikt dan kom je uit op onze contactpagina. Kies daar een onderwerp en klik vervolgens op 'Ik heb een andere vraag of wil graag contact'. Laat je me weten of het is gelukt?


Mocht het niet lukken, vul dan je profiel even aan zodat een medewerker even voor mee kan denken voor een passende oplossing.


Goedemiddag 

het is niet gelukt krijg steeds het zelfde dat ik moet bellen vind dat er wel wat aan gedaan mag worden niet iedereen hoort goed 


Goedemiddag 

het is niet gelukt krijg steeds het zelfde dat ik moet bellen vind dat er wel wat aan gedaan mag worden niet iedereen hoort goed 

Het gaat om een uitzonderlijke situatie en met een betalingsregeling die niet zomaar ontstaat kan ik mij voorstellen dat er persoonlijk contact moet zijn. Misschien een idee om langs een KPN winkel te gaan?


Oké dat ken ik morgen wel ff doen ja bedankt 👍🏻


Mocht het niet lukken op die manier, vul dan je profiel even aan zodat een medewerker mee kan denken in een passende oplossing. O dat had ik al gezegd. ;)


Is chatten dan niet de makkelijkste manier in deze situatie @Joey1971 ? Dan is er direct contact en mijn collega's daar hebben dezelfde mogelijkheden als de telefonische helpdesk!