Skip to main content

Ik zie allerlei mooie abonnementaanbiedingen: Internet + TV voor 55,- terwijl ik 75,20 betaal. Hoe is dit verschil te verklaren. Ik krijg graag een beter inzicht in de opbouw van de maandelijkse kosten. Welke extra's krijg ik als ex-XS4ALL abonnee?

Je hebt nu een XS4ALL abonnement begrijp ik. Daar heb ik geen inzicht in.

Het ligt er ook aan wat erin zit. Bandbreedte, extra zenders?

Voor € 42,50 heb je 100 Mbps kpn internet. En extra € 12,50 KPN TV. Basispakket zonder opnemen en één nieuwe TV+ ontvanger. Dat is feitelijk een Android-TV streamingbox. Het tv en radio aanbod is echter geïntegreerd in de software en dus boven liggend. Dat is geen app in de box.

De box is Sagemcom DIW7022. 

Verder is een vergelijking van de huidige kpn prijzen met oudere xs4all prijzen, waar ook al meerdere jaren inflatiecorrectie overheen is gegaan, ook niet helemaal juist. 


Hoi @Beekterf, welkom. 't Is een goede vraag die je stelt. Hij is alleen lastig te beantwoorden. De prijzen die je op de website ziet zijn over het algemeen voor alleen internet, of internet met tv erbij. Zonder verdere (betaalde) extra's die jij misschien wel in je abonnement hebt zitten. Je kunt op je factuur en in je MijnKPN omgeving zien wat er in je abonnement zit. Als dat niet geheel duidelijk is (want ik niet weet ook niet precies of voor XS4ALL stijl abonnementen alles los wordt weergegeven, kun je het beste contact opnemen met de collega's van XS4ALL desk op 020-3987666. Zij kunnen met je bespreken wat er nu in je abonnement zit, en hoe dit verschilt van de huidige KPN abonnementen. En, als je dan zou besluiten dit te willen aanpassen, dan kunnen ze je daarbij helpen.


Reageer