Skip to main content

Op 2 december 2023 heb ik mijn contract opgezegd. Door een probleem bij mijn mail provider heb ik geen bevestiging via email gehad. Kan ik deze alsnog via het aangepaste mailadres krijgen?

 

Hi @Klasinus! Ik ga kijken of dat lukt. 

Zou je voor de zekerheid het goede mailadres onder persoonlijke opmerkingen willen zetten in je forumprofiel en hier een seintje willen geven wanneer je dit gedaan hebt? 

Eventueel kun je hier ook voor bellen met ons via 0800-0402 doordeweeks tussen 8:00 - 18:00 en op zaterdagen tussen 8:00 - 17:00, mocht je dat prettiger vinden. 🙂


Dag Sanne,

Is ingevuld. Dank!


Bedankt! Als het goed is heb je de mail nu binnen. 🙂


Wel een factuur, maar niet de juiste. Deze gast over onze mobiele aansluiting. Ik zoek naar de bevestiging van de opzegging van internet/tv. Wil je svp nog een poging wagen? Alvast dank!


Hmm, voor de vaste diensten kan ik geen bevestiging van een opzegging vinden. 😕 Ook tussen de orders zie ik geen opzegging staan. 

Als het opgezegd moet worden kun je met ons bellen via 0800-0402 doordeweeks tussen 8:00 - 18:00 en op zaterdagen tussen 8:00 - 17:00. Spreek in dat je op wilt zeggen en dan kom je vanzelf bij de afdeling opzeggingen uit. 
Hopelijk is het dan snel geregeld! 


Beste Sanne, gisteren gebeld. In het systeem is niets te vinden. op 5 december heeft KPN mij gebeld. Ik heb toen opgezegd. Medewerker kan niets doen en heeft de opzegdatum verplaatst naar 12 februari. Ik heb een klachtenformulier ingevuld. Als ik meer hoor van KPN meld ik dit nog wel. Alvast bedankt voor jouw inzet.

 


Wat een gekke gang van zaken. 😕 Goed dat je het klachtenformulier in hebt gevuld. Hopelijk kunnen mijn collega’s daar dit goed met je afronden. 

Bedankt voor het terugkoppelen in elk geval! 🙂


De klachtenafhandeling heeft contact opgenomen. Zij bevestigen dat het telefoongesprek inderdaad gevoerd is. Maar, de medewerker van KPN heeft geen notitie gemaakt, noch mijn opzegging doorgezet. De bewijslast ligt bij mij, omdat er niets in het systeem staat.Een vreemde, trieste situatie dat ik door het falen van een medewerker in de kou staat. Eigenlijk schandalig voor een bedrijf als KPN. Ik heb de medewerker gevraagd mijn klacht over de klachtafhandeling door te zetten. Hij zou dat doen. Maar, als hij niets doet, heb ik uiteraard weer geen bewijs dat dit afgesproken is. Want ik krijg geen bevestiging via Email, Dat doen we niet, zegt de medewerker. Al met al een belachelijke situatie.


Inderdaad een vreemde gang van zaken en enorm raar dat mijn collega de opzegging niet genoteerd heeft. Ik hoop dat er nog contact met je opgenomen wordt over de nieuwe klacht die je in hebt gediend. Wellicht is via die weg dan nog wat te regelen. 


Vandaag gebeld door KPN. Klacht is naar tevredenheid opgelost. 


Heel fijn dat het goed afgelopen is. Bedankt voor het laten weten!