Skip to main content

Gisteren mijn sim only verlengd. De aanbieding was 10000 plus 2000 internet gratis. Onbeperkt bellen en sms'en en Eu bundel voor 20 euro per maand. Nu staat er in de factuur. 22.50 per maand en 10000 internet. Dit klopt niet met wat ik heb afgesloten. 

 

Admin: eigen topic voor vraag gemaakt torigineel topic]

Het is begrijpelijk dat u denkt dat het niet klopt. Maar het gaat wel kloppen. Die extra 2000 mb data staat niet op het contract. Maar die gaat u wel krijgen. Ook de € 2,50 korting staat niet op het contract. Maar ook die gaat u krijgen.

Als u ook een thuis abonnement van KPN heeft, dan krijgt u zelfs nog een keer € 2,50 Husselkorting en betaald u € 17,50.

Dit heeft u afgesloten:

 


Goedemiddag @Xestherxfce! Bedankt voor jouw vraag!

Heeft Nick83 jouw vraag al beantwoord? Als er nog vragen of onduidelijkheden zijn, dan lees ik het graag!


Hallo,

Er word nog steeds een te hoog bedrag van mijn rekening afgehaald. I.p.v. de 20 euro die is afgesproken.

Gr Esther 


Dan lijkt het mij goed dat er met je meegekeken wordt, @Xestherxfce. Dat kunnen we als volgt doen:

  • Telefonisch via 0800 0402: van maandag t/m vrijdag bereikbaar tussen 8 en 20 uur en zaterdag tussen 8 en 17 uur. Zon en feestdagen gesloten. Voor storingen en technische problemen zijn wij altijd 24/7 bereikbaar.
  • Of via ons: vul jij jouw profiel aan met jouw volledige naam en geboortedatum, 06 nummer en het klantnummer, postcode en huisnummer en de laatste 3 cijfers van het rekeningnummer wat bij ons bekend is?
    In het vakje ‘Persoonlijke opmerkingen’ kun je extra informatie kwijt.

    Geef je hier een seintje als je het profiel aangevuld hebt? Dan weet ik dat ik je gegevens erbij kan pakken!

Dan lijkt het mij goed dat er met je meegekeken wordt, @Xestherxfce. Dat kunnen we als volgt doen:

  • Telefonisch via 0800 0402: van maandag t/m vrijdag bereikbaar tussen 8 en 20 uur en zaterdag tussen 8 en 17 uur. Zon en feestdagen gesloten. Voor storingen en technische problemen zijn wij altijd 24/7 bereikbaar.
  • Of via ons: vul jij jouw profiel aan met jouw volledige naam en geboortedatum, 06 nummer en het klantnummer, postcode en huisnummer en de laatste 3 cijfers van het rekeningnummer wat bij ons bekend is?
    In het vakje ‘Persoonlijke opmerkingen’ kun je extra informatie kwijt.

    Geef je hier een seintje als je het profiel aangevuld hebt? Dan weet ik dat ik je gegevens erbij kan pakken!

Mijn gegevens zijn aangepast maar hierboven staat al wat ik heb afgesloten en dat is een abonnement van 20 euro per maand. Toch word er meer afgeschreven.

 


Bedankt voor jouw gegevens, @Xestherxfce. Op basis hiervan heb ik mee kunnen kijken op de factuur.

De Husselkorting van €2,50 was nog niet geactiveerd, daarom werd er €2,50 meer in rekening gebracht. Deze korting krijg je zolang je Internet en TV combineert met het mobiele abonnement.
Ik heb bij deze de korting voor je geactiveerd, je hebt een bevestiging per e-mail/ SMS ontvangen. De korting die je vorige maand bent misgelopen, heb ik gecrediteerd. Dit bedrag wordt verrekend met een volgende factuur.