Skip to main content

Ik zit in de bewindvoering. Nu werd aangegeven dat augustus 2023 en september er 2023 niet waren betaald.

En ben ik vannacht afgesloten.

Gisteren heeft mijn bewindvoering het bedrag over gemaakt voor augustus met eenĀ  betaalbewijs. Inmiddels is deze verrekend met augustus deze was idd nietĀ  betaald misschien iets mis gegaan. Maar september is wel betaald.Ā 

Maar jullie zeggen vanĀ  niet.

En ik lan ivm werk niet zonder internet.Ā 

Mijn bewindvoerder heeft gebeld maar kon niet worden doorverbonden met de afdeling.Ā 

Zij is na vandaag tot dinsdag afwezig en zit ik zonder internet terwijl het in principe in orde is. Dat zowel een probleem.Ā 

Ā 

Dus zou geaagcweten hoe dit opgelost kan worden.Ā 

Ā 

Hi en welkom op ons forum @Regie69.Ā 

Het is vrij druk op het moment, waardoor we niet eerder bij je topic zijn. Rot om te lezen dat je afgesloten bent en je bewindvoerder niet (meteen) contact kon krijgen met de factuurafdeling. Via het forum hebben we helaas geen mogelijkheid om betalingen na te kijken en/of opnieuw aan te sluiten. De enige weg is via onze factuurafdeling bij de klantenservice, op 0800-0402. Ik hoop dat alles goed gekomen is en je intussen al weer aangesloten bent.


Hallo Alexandra. Ik ben inmiddels naar 5 dagen aangesloten. Alsnog bedankt voor je bericht.

Groetjes ReginaĀ