Skip to main content

Hallo,

Ik kwam er per toeval in in april achter dat ik mijn abonnement kon wijzigen, waardoor ik de KPN TV+ box kon ontvangen, en mij maandbedrag met 5 euro omlaag ging (van €60 naar €55,31). Eerst factuur voor april werd er inderdaad 55,13 afgeschreven. Maar de maanden Mei en Juni is weer 60 euro afgeschreven, zonder communicatie via de mail of telefoon. 

Graag hoor ik een verklaring hiervoor, en anders zie ik het teveel betaalde bedrag met terugwerkende kracht nog verrekend worden en mijn maandbedrag aangepast naar €55,13.

Alvast bedankt voor de reactie.

Mvg,​​​​​​

Danny Habets

Hallo @Danny87 vergelijk de facturen eens op regelniveau op blad 2, dan moet je zelf kunnen zien waar het verschil in zit.

Of plaats bladzijde 2 van beide facturen eens in dit topic zodat we mee kunnen denken, wel even je persoonlijke gegevens afdekken.

Succes.

 


Hallo @Danny87, logisch dat je graag wilt weten waarvoor je betaalt.

Heb je al op pagina 2 van jouw factuur gekeken? Hier staat precies beschreven waar je voor betaalt en hoeveel dit kost.

Mocht je daar toch nog vragen over hebben, dan denken we graag met je mee. Plaats hier dan een kopie van de specificatie hier. Vergeet niet om daarbij persoonlijke gegevens te verwijderen.