Skip to main content

BesteĀ 

Onlangs heb ik Netflix toegevoegd aan mijn abonnement maar bij het koppelen aan mijn kpn account met desbetreffende link in mijn mail moest ik via Netflix iDeal betaling doen dat heb gedaan maar zie in mijn factuur dat ook die extra dienst van Netflix toegevoegd is met andere woorden ik heb 2 keer betaald via Netflix en via mijn internet abonnement die gekoppeld is aan Netflix

Hoe lossen we dit op !!!

Ā 

Met vriendelijke groeten

Jonny

Ā 

Admin: eigen topic voor je vraag aangemaakt

Je hebt blijkbaar 2x een Netflix abo afsgesloten @jonnyĀ , eentje rechtstreeks via de Netflix app en eentje via MijnKPN. Een van de 2 moet je dan op gaan zeggen.

Ā 


Heb Netflix toegevoegd aan mijn kpn account waarvan 2 dezelfde datum staat met ingang van 29-01-2024

Als ik inlog bij Netflix staat bij facturatie kpn dus kpn kan met terug werkende kracht mijn Netflix abonnement toch een maand niet in rekening brengen


Er lijkt toch iets niet goed te gaan @jonnyĀ want als je via KPN een pakket afsluit hoef je nooit per Ideal te betalen maar komen de kosten gewoon op de eerstvolgende factuurĀ 

Ā 


Dat klopt maar kpn heeft van Netflix toegevoegd op de factuur dus heb ik 2 keer betaald via iDeal en via factuur van kpn

Hoe krijg alles weer terug ?


Aan jou de keusĀ @jonnyĀ of je wilt Netflix buiten KPN om of je wilt Netflix via KPN, bij een van de 2 zul je op moeten zeggen.

Zie ook onderstaande link voor misschien meer duidelijkheid @jonnyĀ :

https://www.netflix.com/login?nextpage=https%3A%2F%2Fwww.netflix.com%2FYourAccount

Ā 


Goedemiddag @jonnyĀ en bedankt voor jouw bericht!

Je hebt blijkbaar 2x een Netflix abo afsgeslotenĀ @jonnyĀ , eentje rechtstreeks via de Netflix app en eentje via MijnKPN. Een van de 2 moet je dan op gaan zeggen.

Ā 

Naar mijn weten klopt dit wat hier door @Nomen NominandumĀ wordt gezegd. Is het je inmiddels gelukt om 1 van de 2 accounts op te zeggen?


Nee bij kpn kan ik niks wijzigingen of stopzetten


Nee bij kpn kan ik niks wijzigingen of stopzetten

Dan kun je het 2e account bij Netflix zelf opzeggen @jonnyĀ 


Nee wil niet omdat de facturatie via kpn gaat is het zo moeilijk om eventuele kosten met de volgende maand restitueren


Nee wil niet omdat de facturatie via kpn gaat is het zo moeilijk om eventuele kosten met de volgende maand restitueren

Je hebt mijns inziens toch echt nog een account bij Netflix buiten KPN om, want daar heb jeĀ ook per Ideal voor betaald en wat ik al eerder schreef, je betaalt voor een extra dienst nooit bij KPN via Ideal maar gewoon via de maandfactuur. Ik zou toch echt even met de helpdesk van Netflix contact opnemen @jonnyĀ