Skip to main content

Ik heb een tijd geleden gekozen voor KPN, hierbij uiteraard ook voor de overstapservice gekozen, maar kan er vrijwel niks over terugvinden. Nu zijn ze vanochtend langs geweest om de modem te installeren en vanzelfsprekend wil ik dan ook graag ZSM. over naar KPN, maar dan moet ik ZIGGO opzeggen. Moet ik hier zelf achteraan? Doet KPN dit?

Als er op de orderbevestiging die je van kpn hebt gehad staat dat je de overstapservice gebruikt dan hoef je inderdaad zelf niets te doen. Kijk nog even of het er op staat want heel af en toe gaat dat mis.


Welkom op de community @PatrickvanKampen. De vraag is inderdaad wat er op jouw orderbevestiging stond. Ik ben zelf begin deze maand toevallig over gestapt. Ik kreeg toen ik vorige maand de bestelling plaatste al een sms'je van mijn vorige provider dat het abonnement opgezegd zou gaan worden. Op het moment dat ik het nieuwe modem aansloot kreeg ik vrijwel meteen een mailtje van de vorige provider dat het is opgezegd.

Heb je die berichten niet gehad? Kijk dan even goed naar de orderbevestiging. Als het daar niet staat, is het niet gebruikt en dan zal je het zelf moeten opzeggen. Als het daar wel in stond en je hebt die berichten niet gekregen, bel ons dan op 0800-0402.


Reageer