Skip to main content

Ik wordt ontzettend blij van de aanbieding die Odido en Ben mij hebben aangeboden en die ik aan ga nemen.

Kpn weigert mij een nieuw toestelletje te sturen omdat ik volgens hun niet genoeg inkomsten zou hebben. 

Ik heb wel van KPN vorige week een tv abonnement mogen afsluiten van 70 euro maar een nieuw toestelletje bij mijn mobiele abonnement was teveel gevraagd.

En ze verstoppen zich achter de wet (die ze zelf aangevraagd hebben bij de regering) zodat mensen die het even iets minder hebben (ik heb nog steeds ruim 1700 euro per maand) geweigerd kunnen worden.

Prima KPN, maar als je zo omgaat met een klant die al 30 jaar trouw zijn rekeningen betaald kan je verwachtten dat deze klant weggaat.

Ik heb een TV abbo van 70 euro en een telefoon abbo van 65 euro bij KPN 

Nu heb ik net een abbo afgesloten bij Odido/Ben (beide abbos voor totaal 70 euro samen) en bij KPN  al aangegeven hun zooi terug ga sturen springen ze ineens op van hun stoel, dat is nou actie- reactie KPN.

En mij om mijn oren slaan met "dat is de wet meneer" is de weg van de minste weerstand…

En ik weet wel KPN , ik ben maar een luis in de pels …. maar een luis legt eitjes en binnen de kortste keren zijn er 50 luizen …. dan 500 luizen. Zo werkt dat met mensen ook. Je weigert er 1 om een reden en die door deze mond op mond "reclame" gaan anderen ook kijken of ze ergens beter en goedkoper terecht kunnen…

En mond op mond reclame is de beste, in dit geval de slechtste, manier om je product te verkopen.

 

Maar gelukkig maken Ben en Odido mij weer helemaal blij ;-)

Admin: eigen topic voor deze post aangemaakt en een ongepast stuk weggehaald dat niet on topic is. 

Zo dat lucht op @ArieTaxi. Verder kunnen we niets voor je doen. Op het forum helpen klanten elkaar en springt een moderater bij indien nodig.  Gelukkig heb je een alternatief gevonden. 


'’Admin: eigen topic voor deze post aangemaakt en een ongepast stuk weggehaald dat niet on topic is. '’

 

Hartelijk dank moderator 🤗