Skip to main content

Goedemiddag, ik heb buiten heel slecht bereik als ik nu een jaarabo afsluit krijg ik dan twee van die wifiversterkers?

Goedemiddag, ik heb buiten heel slecht bereik als ik nu een jaarabo afsluit krijg ik dan twee van die wifiversterkers?

Hallo @SchijtKPN , alléén nieuwe klanten kunnen eventueel kiezen voor cadeaus, bestaande klanten niet.

 


Eigenlijk verbaasd het mij niets, 


Dag @SchijtKPN, de actie met de gratis SuperWifi is inderdaad alleen voor nieuwe klanten. Dit noemen we een welkomstcadeau. Een vergelijkbaar welkomstcadeau heb jij in het verleden ook gehad.

Dat neemt natuurlijk niet weg dat je ook als trouwe klant graag een goede wifi verbinding wilt, heel begrijpelijk. Daarom hebben we de Wifi Manager ontwikkeld. Met deze handige online tool check je de status van je wifi in je hele huis. Kan het beter? Dan zoeken we samen de juiste manier om jouw wifi sneller, sterker en stabieler te maken. Heb je daar SuperWifi punten voor nodig? Via de Wifi Manager krijg je ze voor een superscherpe prijs, zodat je maximaal van je wifi geniet. Meer informatie over wat de Wifi Manager is en doet vind je in ons Wifi Manager topic.


Ik heb helemaal niets gehad, ik heb zelf grootte problemen gehad voordat een 2 versterkers kwamen plaatsen. Sterker nog ik heb 1 van de eerste hdmi kastjes pas toen er helemaal niets meer aan te doen was hebben ze er EENTJE vervangen. Dus kom nou niet aan met wat ik zou hebben gekregen… zelfs de kabels wilde de monteur niet onder de vloer trekken en moesten we maar zelf doen ondanks de leeftijd. Dus kom nooit meer aan met de opmerking dat wij wat hebben gekregen van de KPN, het enigste is steeds hogere nota's. Nu vraag ik eens wat en uiteraard kan het dan niet… gewoon volle mep betalen voor oude teringzooi.


Omruilen van apparatuur

Ik snap dat je graag de nieuwste apparatuur in huis wilt. Maar dit gaat niet.

De ontwikkelingen gaan snel. We zijn altijd op zoek naar verdere verbeteringen van onze apparatuur. Daardoor komen er om de zoveel tijd nieuwe apparaten in ons assortiment.

Maar we kunnen niet alle apparatuur bij iedereen omruilen. Dit zou namelijk in strijd zijn met ons visie op duurzaamheid. Tegelijkertijd brengt dit ook enorm veel kosten met zich mee.

Maar geen zorgen: Alle apparatuur die je van ons in bruikleen hebt, voldoen aan onze eisen. En is dit niet meer het geval, dan zal je dit van ons horen.

Tot die tijd ruilen wij apparatuur alleen om als hier een reden voor is. Bijvoorbeeld omdat het apparaat kapot is. Of omdat jij met jouw huidige apparatuur niet volledig gebruik kan maken van onze diensten.

 

De vaste klant krijgt niets

Het is natuurlijk niet waar dat de vaste klant niets krijgt. Wij bieden onze trouwe klanten:

 

De vraag achter de vraag

Maar ik heb het gevoel dat het niet zozeer gaat om gratis apparatuur. Je wilt natuurlijk gewoon goed internet. Zullen we kijken of we daar een oplossing voor kunnen vinden? 

Kan je mij vertellen wat er precies aan de hand is?