Skip to main content

Beste KPN,

Helaas zijn wij getroffen door een brand in Amsterdam afgelopen zaterdag, welke in het nieuws is geweest.

 

Wij zouden gisteren internet aansluiten van jullie, maar ik hoop dat jullie begrijpen dat dit niet mogelijk is. Daarnaast weten we ook niet in welke staat de apparatuur is welke jullie hebben opgestuurd.

 

Zouden jullie ons kunnen helpen met deze case? De woning is namelijk onbewoonbaar, voor nog onbekende tijd.

Hoi @Kjeld., ik heb het inderdaad in het nieuws gezien. Een verschrikkelijke brand. Dat heeft een flinke impact op je leven. Ik wil je daarom veel sterkte wensen komende tijd. Hopelijk heb je elders eerst onderdak dat je in ieder geval weer een eigen plekje hebt. 

Je hoeft je niet zo druk te maken om het abonnement bij ons en de status van de apparatuur. Je kan je tijd wel beter gebruiken denk ik. Dit is niet niks. 

Ik wil je hier graag bij helpen. Echter als ik het zo lees moet het abonnement worden stopgezet voor het ook maar begint. Als dat het geval is wil ik je aanraden 0800-0402 te bellen en aangeven dat je wilt opzeggen. Dan kan mijn collega hier verder in duiken. Ik heb namelijk niet de mogelijkheid dit op te zeggen.

Kan ik nog iets anders betekenen, dan hoor ik dat uiteraard graag van je. Nogmaals veel sterkte gewenst. 


Bedankt voor je begrip en reactie @Bart_Z. Zojuist gebeld en de opzegging is in gang gezet bij de back office.

 

Over de apparatuur, het is niet mogelijk om deze nu retour te sturen en we weten ook niet in welke staat de apparatuur verkeert. De collega aan de telefoon gaf aan hier per mail meer informatie nog over volgt, maar mogelijk kan jij hierin nu al iets in betekenen of in inzien.

 

Nogmaals mijn dank.


Top dat het eerste geregeld is. En laten wij er maar vanuit gaan dat de apparatuur verloren is. Hier hoef je je verder geen zorgen om te maken. Reden waarom lijkt mij duidelijk genoeg. Dat komt wel goed. Daar maak ik mij niet druk om. 

Wacht even tot je de bevestiging van opzegging/annulering hebt. Dan is het daarmee afgedaan. 


Dag @Bart_Z, we hebben de doos zojuist afgegeven bij PostNL.

 

We vroegen ons wel af hoe het zit met de kosten van de factuur, deze hebben we betaald. Alleen hebben wij helemaal geen gebruik kunnen maken van jullie dienst. Krijgen we dit nog terug gestort bijvoorbeeld?


Ah top. Hoop dat je verder ook alles geregeld hebt. 

Er volgt nog een slotfactuur, ik verwacht ergens komende dagen. Daar wordt alles in verrekend.