Skip to main content

Hi,

 

Ik heb een paar dagen geleden een Sim Only abonnement afgesloten. Inmiddels heb ik mij bedacht en zou ik gebruik willen maken van de bedenktermijn van 14 dagen om het abonnement op te zeggen. 

 

Tijdens telefonisch contact werd aangegeven dat ik hier geen gebruik van kan maken omdat ik het abonnement al gebruikt heb. Nu begrijp ik dat het misschien lastig is om de gebruikte diensten te verrekenen voor deze maand, echter vind ik het vreemd dat ik nu - ondanks dat ik binnen 14 dagen aangeef het abonnement op te willen zeggen - óók nog een maand extra moet afnemen vanwege het opzegtermijn van één maand. 
 

Op de website van KPN heb ik geen informatie over de bedenktermijn voorwaarden van Sim Only kunnen vinden. Ik hoop dat ik op dit forum meer informatie kan vergaren.

Alvast bedankt.

Gr, Niels 

De bedenktermijn gaat in vanaf het moment dat je de bevestiging hebt ontvangen.

Als je een paar dagen geleden het abonnement hebt afgesloten dan zou je nog in de bedenktermijn moeten zitten. 

Kennelijk had degene die je aan de telefoon had geen zin e.e.a. op te zoeken, want volgens mij klopt niet wat je is gezegd.-

Bel nogmaals, je krijgt sowieso een ander aan de lijn. 0800-0402

Of ga naar een kpn-winkel (als je het in een winkel hebt gedaan dien je ook via die weg dit te doen)

http://kpn.com/winkel .

Mag ik vragen waarom je het wilt annuleren? (hoef je niet op te antwoorden, mag wel)

Lukt dit allemaal niet meld je dan weer hier.