Skip to main content

We hebben 2 mobiele nummers bij KPN waar beide nog een heel erg klein krediet opstond. Middels directe aflossing (betaallink) hebben wij voor beide nummers de gehele aflossing voor beide in 1x gedaan. Hierbij werd ook vermeldt dat binnen 5 werkdagen de BKR afgemeld zou worden, helaas is dit niet gebeurd! Nu zitten wij namelijk middenin een hypotheek aanvraag en willen wij graag voor beide nummers (waarvan het krediet geheel is betaald) afgemeld zien bij BKR. Ook hebben wij al telefonisch contact gehad met jullie, maar worden we van kastje naar de muur gestuurd of wordt er doodleuk gezegd “kan 30 dagen duren". Nee in de betaallink staat 5 werkdagen na betaling, wat we ook hebben gedaan.

 

In mijn profiel (prive) staan beide mobiele nummers waar het betrekking op heeft. Mijn hoop is nu gevestigd via dit forum dat beide registraties worden afgemeld. Alvast bedankt.

Hi @Canizares, ik denk graag mee. 

Het handigste in deze situatie is om met onze afdeling Risicobeheer te e-mailen. Ik kan en mag deze gegevens helaas niet inzien. Stuur een e-mail naar rb@kpn.com, met daarin je klantnummers en de uitleg dat je lening volgens af is gelost maar nog niet af is gemeld bij het BKR. Verdere uitleg is niet nodig, ze hebben hier genoeg aan.Â