Skip to main content

Ik pak dit op. 

Zou je je KPN profiel willen aanvullen met alle relevante gegevens en hier een seintje willen geven als je dit hebt gedaan?  Het gaat uiteraard om het 06-nummer van je partner, vul dit ergens in. 
 

Heel erg bedankt voor je reactie! Mijn partner heeft vanochtend een berichtje gehad, de registratie is verwijderd. We kunnen nu eindelijk onze papieren gaan tekenen. 🥳 Heel erg bedankt voor je reactie iig! 

Hoi, goed om te horen dat het gelukt is. Ik zit nu in de zelfde situatie. Wou een hypotheek offerte aanvraag doen online toen werd er een bkr screening gedaan en bleek ik een negatieve bkr registratie op mijn naam te hebben. Zodoende contact opgenomen met bkr en kwam ik achter dat het ging om een achterstalige maand van mijn mobiele abonnement die ik toen destijds zelf overmaakte elke maand maar over het hoofd gezien die ene maand. Alsnog volgens bkr ging dit om een klein bedrag waarvan de dossier al in 06-2020 afgesloten is dus betaald die nu grote gevolgen heeft voor mij bij elke bank. Kan niet eens 100 euro lenen bij de bank, ik schaamde mij om dit te moeten vertellen aan mijn vriendin, heb een vaste baan een salaris van 3000+ en kan niet een lening aansluiten van 100 omdat kpn mij een negatieve codering heeft opgelegd 😔. Ik heb een email naar Wftcollections@kpn.com gestuurd ik ga er vanuit dat ze deze registratie verwijderen. Want volgens bkr zelf zou dit makkelijk kunnen en zeker voor het bedrag waar over het ging en ik ben sinds mijn 18de klant bij kpn en tot heden gebruik ik diensten van ze en betaal altijd netjes volgens automatische incasso. 

Nou ik hoop op een goede afloop zoals jullie. Gefeliciteert ermee.!!! 

 

Admin: afgesplitst, eigen topic voor je aangemaakt. 
 

Ik pak dit op. 

Zou je je KPN profiel willen aanvullen met alle relevante gegevens en hier een seintje willen geven als je dit hebt gedaan?  Het gaat uiteraard om het 06-nummer van je partner, vul dit ergens in. 
 

Heel erg bedankt voor je reactie! Mijn partner heeft vanochtend een berichtje gehad, de registratie is verwijderd. We kunnen nu eindelijk onze papieren gaan tekenen. 🥳 Heel erg bedankt voor je reactie iig! 

Hoi, goed om te horen dat het gelukt is. Ik zit nu in de zelfde situatie. Wou een hypotheek offerte aanvraag doen online toen werd er een bkr screening gedaan en bleek ik een negatieve bkr registratie op mijn naam te hebben. Zodoende contact opgenomen met bkr en kwam ik achter dat het ging om een achterstalige maand van mijn mobiele abonnement die ik toen destijds zelf overmaakte elke maand maar over het hoofd gezien die ene maand. Alsnog volgens bkr ging dit om een klein bedrag die nu grote gevolgen heeft voor mij bij elke bank. Kan niet eens 100 euro lenen bij de bank, ik schaamde mij om dit te moeten vertellen aan mijn vriendin, heb een vaste baan een salaris van 3000+ en kan niet een lening aansluiten van 100 omdat kpn mij een negatieve codering heeft opgelegd 😔. Ik heb een email naar Wftcollections@kpn.com gestuurd ik ga er vanuit dat ze deze registratie verwijderen. Want volgens bkr zelf zou dit makkelijk kunnen en zeker voor het bedrag waar over het ging en ik ben sinds mijn 18de klant bij kpn en tot heden gebruik ik diensten van ze.

Nou ik hoop op een goede afloop zoals jullie. Gefeliciteert ermee.!!! 

 

Hi Joel, wat vervelend!!!!! Het duurde bij ons 2/3 weken voordat de registratie werd verwijderd. En veel gebel en geduld! We hebben een uitgebreide brief gestuurd met uitleg en bewijzen! Op basis van dat deze disproportioneel was. Als de registratie niet weg gehaald werd konden we het huis niet kopen ondanks we beide voldoende inkomsten hadden. Wellicht dat je daar ook iets mee kan? Heel veel succes, ik weet hoe stressvol dit kan zijn en is! Blijf positief denken!!!

 

succes!


Ja, ik heb gebeld met een medewerker van knp en die liet mij half uur aan de lijn hangen omdat ze verhaal ging halen bij afdeling Wftcollections. Volgens haar zou het goed moeten komen want zelfs zij vond het bizar dat ik voor zo'n bedragje niet eens 100 euro kan lenen bij de bank. Terwijl voor de rest alles in orde is. Ik wou ook met een beetje spaargeld een motor aanschaffen voor woon/werk verkeer maar de motor die ik nu wil voor dat kost 3000 euro duurder. Meneer van de motorzaak een financiering aangevraagd voor mij voor dat extra 3000 om de motor kunnen aanschaffen wat totaal geen probleem hoeft moeten zijn met een vaste baan een inkomen van 3000+... Gewoon geweigerd door die bkr registratie. Hij zei meneer ik kan u niet eens een motor van 1000 Euro aanbieden geen bank gaat de financiering verlening. Toen was ik echt verdrietig geworden want dit heeft echt een impact nu op mijn relatie want mijn vriendin hoopte samen een huis te kopen en dat gaat nu niet. Ik hoop echt dat ze deze negatieve bkr registratie verwijderen. 😔😔😔


Hi Joel, welkom op het forum.

Wat een gek verhaal. Als je een positieve BKR registratie hebt moet het geen probleem zijn om dit aan te vragen. 

Mag ik toch met je meekijken? Zou je je KPN profiel willen invullen met alle relevante gegevens en hier een seintje willen geven als je dit hebt gedaan? 


Hi Joel, welkom op het forum.

Wat een gek verhaal. Als je een positieve BKR registratie hebt moet het geen probleem zijn om dit aan te vragen. 

Mag ik toch met je meekijken? Zou je je KPN profiel willen invullen met alle relevante gegevens en hier een seintje willen geven als je dit hebt gedaan? 

Jawel ik een negatieve bkr registratie omdat ik een keer een betalingsachterstand had van €60 euro. Door €60 Euro kan ik op de dag van vandaag 0 Euro leningen aanvragen. Het gekke ervan is word wel in bkr negatief gezet door kpn maar abonnement kon ik blijven aanvragen en tot de dag van vandaag heb ik abonnement diensten van kpn. Bkr heeft zelf toegegeven dat kpn klanten om de kleinste bedragen een negatieve codering geven maar ook aangegeven dat kpn het vaak weer terug draait zeker als het om een klein bedrag ging en de dossier afgesloten is. Ik ben sinds me 18de klant bij kpn dat is nu 15 jaar. Vind het een beetje jammer. Hopelijk kunnen jullie dit recht trekken. 


Ik twijfel of dat zomaar weggehaald kan worden. Mijn advies is om nog een keer te bellen, je moet namelijk met de afdeling collections/risicobeheer doorverbonden worden. Een andere optie is om met rb@kpn.com te e-mailen en dit daar voor te leggen. 

Zij zijn de enige medewerkers die hier duidelijkheid over kunnen en mogen geven.