Skip to main content

Goedendag, 

Graag zouden wij met spoed onze BKR-registratie willen verwijderen.

Waar en bij wie kunnen wij dit aanvragen/smeken?

 

Goedendag, 

Graag zouden wij met spoed onze BKR-registratie willen verwijderen.

Waar en bij wie kunnen wij dit aanvragen/smeken?

*Admin: 2 berichten samengevoegd in 1 topic


Hi @Melanie40, hoe is de situatie precies? Na het afbetalen van een schuld (zoals een toestellening) blijft je BKR registratie nog 5 jaar staan. Dat  zou echter niet van invloed moeten zijn op een hypotheekaanvraag.

Hebben jullie de schuld bij ons al wel afbetaald maar staat dit niet goed geregistreerd bij het BKR? 

Dan mogen jullie een mail sturen naar rb@kpn.com, met daarin je klantnummer en de uitleg dat je lening volgens ons af is gelost maar nog niet af is gemeld bij het BKR. Verdere uitleg is niet nodig, ze hebben hier genoeg aan :slight_smile:

Hoe lang het precies duurt voordat je een reactie krijgt durf ik niet te zeggen, maar ze zullen er mee bezig gaan als je het via deze weg aanpakt!


Bedankt Maja, 

 

Echter is een type 2 codering wel van invloed bij het aanvragen van een hypotheek.

Ik heb zojuist een e-mail gestuurd naar bovenstaand emailadres met verzoek tot verwijderen van.

 

Met vriendelijke groet, 

Melanie


Top, ik hoop voor jullie dat het snel geregeld kan worden, alvast succes met de verhuizing en veel geluk in het nieuwe huis :blush: