Skip to main content

Er zou een creditering plaatsvinden. Op basis daarvan hebben we een afspraak gemaakt over een betalingsverplichting. Tegen die tijd zou het al verwerkt zijn in het systeem. Hier heb ik meerdere malen contact over gehad.

echter geven ze nu aan mijn simkaart te blokkeren omdat ik mij niet aan de betaling heb gehouden. Vandaag zijn ze telefonisch niet bereikbaar.. Hoe kan ik ervoor zorgen dat ze niet gaan blokkeren en zich aan de afspraak houden

Vreemd verhaal. Ook al komt er een creditering, je hebt altijd een betalingsverplichting.  Uitstel of gespreid betalen bestaat. Als daar dan een verstoring in komt dan hang je. Zondags zijn er gewone servicemedewerkers,  maar die kunnen wel inzien waarom iets gebeurt.  Succes.


Klopt maar in overleg met een medewerker heb ik de betaling terug laten trekken. Het werd dan een uitstel Het zou tegen die tijd wel verwerkt zijn dus niks aan de hand. Aldus de medewerker. Dit speelt al wat langer.


Toch even bellen, als een medewerker iets zegt, misschien vol overtuiging iets  probeert te doen, dan heb je altijd nog het systeem waar een afspraak verwerkt en goedgekeurd moet worden. De vraag is nu of dat goed is gegaan? Ik denk het eerlijk niet.


Vandaag kan je geen contact opnemen toch?


Dat klopt klopt. Hiervoor heb je afd. Collections nodig en die zijn er alleen op werkdagen.


Even inspreken dat je iets wil bestellen,  die medewerker zou in staat moeten een melding te lezen die hij of zij in beeld krijgen, en dat is dan het antwoord waar je het vandaag mee moet doen. Dat geeft duidelijkheid,  en morgen dan vanaf 8:30 uur bellen voor een oplossing. 


 @Irisvgn Welkom op het forum dat is een natuurlijk een bijzonder vervelende situatie. Het klopt wat Kevster aangeeft, een creditering staat normaal los van een betaalafspraak en die moet altijd voldaan worden. Is de termijn van de betaalafspraak al verstreken? Anders zou ik je willen adviseren om morgen tijdens kantooruren te bellen met de afdeling Collections op 0800-0402 en dan lopen mijn collega's de betaalregeling voor je na.


Ja deze verliep op 4 november.


Dan vrees ik dat ik die op dit moment ook niet kan aanpassen. Dan zou ik morgen zo spoedig mogelijk even bellen met de afdeling Collections tijdens kantooruren.