Skip to main content

Beste KPN,

via de chat is het onmogelijk om iemand te spreken. Ik heb een abonnement bij jullie lopen. Helaas heb ik de datum gemist wanneer het betaald moest worden, door privé omstandigheden is het niet mogelijk om de betaling te voldoen . Kan ik een betaalafspraak met jullie inplannen.

Wat vervelend zeg. Nooit leuk.

Het gaat toch per automatische incasso? Dat mis je toch niet.

Maar goed: de enige manier om dit te regelen is bellen en vragen naar de afdeling Collections. Dat bellen mag of moet dan ook met een andere telefoon. Het is een gratis nummer.

Collections is te bereiken op de volgende tijden

Het gratis nummer van kpn is 0800-0402 (mogelijk werkt nummer 1200 wel op je telefoon)
Je kunt bellen van maandag t/m vrijdag van 08:00 tot 17:00 uur

Succes en sterkte.


Hallo @Stra, 

Je kunt hiervoor bellen maar 0800-0402.

Maar het kan ook via de website geregeld worden: 

https://www.kpn.com/service/administratie/facturen/online-betaalafspraak-maken.htm

 

Maak eenvoudig een betaalafspraak

Je mag één keer later betalen. Dit kan tot maximaal een maand na de datum van de factuur. Op die datum maak je het bedrag aan ons over. Je ontvangt hiervoor een e-mail met een iDEAL link.

Wat zijn de voorwaarden?

  • Je kunt alleen een afspraak voor een betaling maken: voor je laatst ontvangen factuur. Als je maar Ă©Ă©n factuur hebt openstaan. Als de originele factuurdatum minder dan 31 dagen geleden is. Als het bedrag van de factuur lager dan 500 euro is.
  • Je kan geen betaalafspraak maken als je geblokkeerd bent. Als je geblokkeerd bent, kan je door je openstaande factuur te betalen weer gebruik maken van je KPN diensten.



    Â