Skip to main content

Ik liep achter met mijn rekeningen, daardoor is er een blokkade gekomen op mijn nummer.

Ik heb hier meerdere malen contact over gehad en elke keer kreeg ik een ander verhaal te horen wat ik moest doen. De laatste was de achterstand betalen en dit heb ik gister gedaan. Ik ben nu helemaal bij met de betalingen. De enige rekening die er nu nog staat is de huidige van deze maand die op de app nog in verwerking staat met automatisch incasso. die ik net een paar dagen geleden heb ontvangen. KPN wil deze blokkade er niet afhalen terwijl ik dus bij ben met mijn rekeningen. Omdat dit is gedaan omdat er hoge online aankopen zijn gedaan waardoor die blokkade er op is geschoten. Leuk feitje, maand de voor waren die online aankopen er ook en waren hoger en toen is de blokkade er niet op gekomen.

 

Ik loop niet achter meer, maar heb wel een blokkade die er niet af kan. HELP!!!

PS ik heb vandaag 2x 40 minuten in de wachtrij gestaan en heb al 4x een ander verhaal gehoord dus geef aub niet de tip om te bellen met de klantenservice…

 

Dag @sgwillemsen heeft u de betaling handmatig gedan of via Ideal? Als u het handmatig heeft gedaan dan is de verwerkingstijd ca 5 dagen.


via ideal

 


Hi @sgwillemsen! Dat klinkt niet goed. Excuses dat er niet eerder gereageerd is. De werkwijze op het forum is minder snel dan telefonisch. Ook als daar een wachtrij is.

Hoe staat het op dit moment met de verbinding? Is die hersteld?

Zo niet, laat het dan hier weten. Geef ook aan of in je MijnKPN de factuur als betaald staat. Wel is het beter 0800-0402 te bellen als ergens haast bij is.