Skip to main content

Verzoeke de blokkering van de kpn diensten uit te stellen tot donderdag 21 april aanstaande, daar dan mijn AOW is overgemaakt en ik de openstaande rekening kan voldoen. I.vm. de verhoogde energie rekeningen en de duurdere dagelijkse boodschappen heb ik deze maand meet dagen als geld over. Vandaar de achterstand. Donderdag ochtend wordt deze door mij ingelopen Bijvoorbaat dank. M.v.g J. Beeris

Hallo @Jjam Beeris 

Bel dan direct met KPN via 0800 0402 (gratis) en vraag naar afd. Collections. Alleen die afdeling kan dit nu nog regelen.


Geachte heer, Omdat ik doof ben door een hersenvliesontsteking kan ik dus niet telefoneren anders had ik dat natuurlijk al lang gedaan, maar helaas. Wist ook geen andere manier om hiervoor aandacht te vragen, en ben afhankelijk van het internet  vanwege mijn waarschuwings/alarmsysteem waarop mijn huistelefoon/deurbel en natuurlijk email zijn aangesloten. Maar gelukkig, met dank aan de regering, wordt alles (en voor ons allemaal) duurder, en internet is geen eerste levensbehoefte en dan moet ik soms kiezen tussen voedsel voor mijn hulphond en ikzelf, of het internet, en internetten op een lege maag is zoiets als fietsen zonder stuur en zadel. Mvg 


Hallo @Jjam Beeris , moeilijke keuzes inderdaad.

Ik weet niet of die afdeling op een andere manier (dan bellen) bereikbaar is, maar misschien is de “chat” een optie. Kijk daarvoor op deze pagina: https://www.kpn.com/service/contact-opnemen.htm

Sterkte !!


Ik vraag hier nog even aandacht van een KPN moderator.

Zie jij nog een andere optie @Alexandra ?


Wat een rot situatie @Jjam Beeris ☹️

De ‘gewone’ klantenservice waar wij als forum moderators ook onder vallen, kan niet hetzelfde als de afdeling Collections. Toch kijk ik heel graag nog even wat de actuele status van je verbinding is en of ik zelf een stokje kan steken voor de afsluiting.

Zou je daarvoor je gegevens in willen vullen in je profiel en hier een seintje geven als je dat hebt gedaan? Je mag het naast je persoons- en adresgegevens ook de laatste 3 cijfers van je IBAN noteren, dit kan in het opmerkingenveld onderaan!


Goede middag, profiel zover ik kon ingevuld, laatste 3 cijfers van ibannr.  ***, bedankt voor alle moeite en betrokkenheid. mvg Jan Beeris


Het is me gelukt om uitstel aan te vragen @Jjam Beeris, ik heb aangegeven dat je donderdag zult betalen!