Skip to main content

Door een fout in de winkel krijg ik nu een boete, hoe kan men dit herstellen

 

Admin: afgesplitst en eigen topic voor je vraag aangemaakt

Goedemiddag @John.k en welkom hier op ons forum!

Door een fout in de winkel krijg ik nu een boete, hoe kan men dit herstellen

 

Admin: afgesplitst en eigen topic voor je vraag aangemaakt

Kun je dit nader toelichten? Waarvoor krijg je precies een boete? En wat voor fout is er in de winkel precies gemaakt? Hoe duidelijker en uitgebreider jij je verhaal doet, des te beter kunnen we je vanaf hier helpen. 


Ik wilde met 1 van mijn telefoons verlengen, maar naar het niet leveren van het toestel, heb ik alles geannuleerd.  Toen wilde ik overstappen en toen bleek dat mijn einddatum van het abonnement nog niet was afgelopen terwijl ik die al 3 jaar heb. Dat hebben ze toen weer op een andere datum gezet, echter krijg ik daarvoor nu een boete, Omdat het dan nog in die tijd zit. Dit terwijl al mijn contracten al buiten de 2 jaar vielen


Ik wilde met 1 van mijn telefoons verlengen, maar naar het niet leveren van het toestel, heb ik alles geannuleerd.  Toen wilde ik overstappen en toen bleek dat mijn einddatum van het abonnement nog niet was afgelopen terwijl ik die al 3 jaar heb. Dat hebben ze toen weer op een andere datum gezet, echter krijg ik daarvoor nu een boete, Omdat het dan nog in die tijd zit. Dit terwijl al mijn contracten al buiten de 2 jaar vielen

Helder, bedankt voor deze toelichting @John.k. Ik kan je in dit geval eigenlijk alleen maar het advies geven om hier een klacht over in te dienen. Daarvoor kun je dit formulier gebruiken en mijn collega's van de klachtenafdeling zullen dan binnen 10 werkdagen contact met je opnemen. Hopelijk weet je hiermee wat je te doen staat!