Skip to main content

Beste,

 

Een jaar geleden ben ik van rekeningnummer veranderd. Ik heb dit 3x aangepast op de KPN site maar het blijft terugspringen naar het niet-meer-bestaande nummer. Toen nog gebeld, waarna het verholpen zou zijn, maar het probleem blijft bestaan. En nu een boete omdat jullie het geld niet kunnen innen? Ben er nu echt klaar mee. Ik weiger deze boete te betalen, en wil graag dat er contact met me wordt opgenomen.

 

Vriendelijke groet,

Chris

Beste @Chrrris,

Ik heb jou bericht naar de KPN moderators gestuurd. Zou je je Forumprofiel willen aanvullen met naam, postcode + huisnummer en klantnummer? Bij “persoonlijke opmerkingen” ook de laatste 4 cijfers van je oude IBAN, en daarachter je nieuwe IBAN-nummer. Dan hoop ik dat ze het voor je kunnen aanpassen. Deze gegevens kan alleen jij zien en de KPN moderators.


Beste Dennis,

 

Bedankt voor je snelle reactie & zojuist gedaan!

 

Vriendelijke groet,

Chris


Hoi @Chrrris, welkom hier. 

Wat een gedoe zeg. Ik begrijp ook heel goed dat je baalt. Zeker aangezien hoe lang je het al probeert. Hoe graag ik ook wil ik kan je niet helpen met de wijziging. Hiervoor dient namelijk een controle sms verstuurd te worden. Ik wil je vragen met 0800-0402 te bellen. Dan kan mijn collega met je meekijken en het aanpassen.