Ongeveer een maand gebruik gemaakt van de actie om je contract met twee jaar te verlengen voor een tegoedbon van 120 euro bij BOL.com.
Nog steeds geen tegoed gezien. Wanneer kan ik deze verwachten?
Hallo
Dat kan inderdaad enkele weken duren.Â
Â
Voor alle je vragen omtrent de levering van de cadeaubon bij een (verlenging van een) KPN Thuis abonnement, kun je bellen met Sidekix.
Zij zijn op werkdagen van 8.00 tot 21.00 uur en op zaterdag van 10.00 tot 16.00 uur bereikbaar op 088 6237 006 (lokaal tarief).
Sidekix kan jou precies vertellen wanneer ze de (Coolbleu?)-cadeaubon naar jouw toe sturen, zij gaan ook over de planning en het uitleveren van de cadeaubonnen. Maar gebruikelijk is dat ze pas na veertien dagen de cadeau's opsturen. Het zal waarschijnlijk in de komende week verstuurd worden.Â
bron:Â
Â
Â
Dank voor de reactie.
Ik heb vandaag contact gehad met Sidekix.
Bij het checken van de gegevens blijkt zij het verkeerde emailadres doorgekregen hebben, er staan punten tussen mijn voorletters die er niet in horen.
KPN zelf heeft mijn juiste emailadres, die staat correct in mijn klantgegevens.Â
Sidekix kan hier aar eigen zeggen niets mee, en ik anders dan hier kan ik niet ergens iets vinden om dit bij KPN aan te geven.
Hoe hiermee verder?
Hmm zo kun je lang wachten op die cadeaubon
Dank je wel voor je reactie, Alexandra.
Het duurde even voor ik uitvond hoe ik contact op kon nemen met jullie helpdesk, maar dat is uiteindelijk gelukt en zij konden gelukkig het probleem oplossen. Van Sidekix heb ik ondertussen de mail met de cadeaubon ontvangen.
Eind goed, al goed.
Â
Super om te horen, dankjewel voor de terugkoppeling
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.