Skip to main content

Beste KPN, 

Ik vind het vreemd dat Recommerce de bonus nog niet heeft uitbetaald en naar meerdere keren contact te zoeken via e-mail krijg ik 1 mailtje dat de ontvangen documenten in orde zijn en dat KPN een validatie moet doen??
 
Na wat zoeken op Google zijn er dus heel veel gedupeerde. Waarom verkopen jullie dit nog zo naar jullie klanten? Want mijn beeld over jullie is nu ook scheef. Jullie weten waarschijnlijk donders goed hoe slecht Recommerce te werk gaat.


Indirect worden we door jullie dus ook opgelicht. Kan er gezegd worden dat jullie los staan van Recommerce, maar jullie blijven het “mooi verkopen” aan jullie klanten ondanks alle klachten!

Ook ik wil graag mijn bonus ontvangen waar ik recht op heb! Anders had ik nooit een nieuwabonnement afgesloten. Ik kreeg voor mijn oude toestel Iphone XR €53 en de bonus €100 bij nieuw abonnement IPhone 14

Graag een reactie/ oplossing hierop @KPN

Mvg,

Danny

Hallo @DannyDellen ,

Net als overal elders zal de bezetting bij KPN momenteel wat lager zijn vanwege de meivakantie. Het kan daardoor allemaal wat langer duren. 
 

Mijn advies : Kijk het nog even twee weken aan. 


Dag,

graag zou ik willen zien dat KPN actie onderneemt, ik zit nu door deze actie aan een 2 jarig abonnement vast maar als deze actie er niet geweest was had ik zeker geen abonnement afgesloten. Het incasseren van de kosten eenmalige bijdrage nieuw toestel gebeurde ook binnen 3-5 dagen. Maar de klant betalen duurt een maand??  Ik ben al jaren klant bij KPN ik ben dit niet gewend van jullie en ga er daarom ook vanuit dat ik in deze dagen een terugkoppeling (positief) ontvang.

Danny


@Sanne_M 

Ik ben nog niet zolang op het forum actief, moet je altijd iemand vermelden om een reactie te krijgen?

Toevallig heb ik jou naam vaker voorbij zien komen met het helpen van bovenstaand probleem bij anderen. Zou je mij ook kunnen helpen? Ik wil de bonus ook graag uitgekeerd ontvangen. Doormiddel van die leuke actie heb ik wel een beslissing genomen om weer een 2 jarig abonnement af te sluiten.

Ik hoop dat je me kan helpen.


Hoi @DannyDellen .  Deze zaken worden namens ons afgehandeld door Recommerce.  Als je onduidelijkheden tegenkomt of beloftes worden niet nagekomen zal je in eerste instantie bij hun aan de bel moeten trekken.

 

Wat is daarop hun antwoord geweest?


Beste KPN, 

Ik vind het vreemd dat Recommerce de bonus nog niet heeft uitbetaald en naar meerdere keren contact te zoeken via e-mail krijg ik 1 mailtje dat de ontvangen documenten in orde zijn en dat KPN een validatie moet doen??
 

@Erwin_ 

Dit was volgens @DannyDellen het ontvangen antwoord. 


@Erwin_ 

wat Noordzee aangeeft klopt, de bonus zou uitgekeerd worden maar ik ontvang niks. De documenten die ik opgestuurd hadden waren in orde maar KPN moest valideren werd er gezegd.. maar nu ontvang ik geen respons meer bij Recommerce en heb ik de bonus nog niet.. ben nu een maand verder na afsluiten nieuw abonnement

hoor graag van je


@Erwin_ 

 

Vandaag krijg ik ineens een reactie dat het document voor mijn bonus afgekeurd is, terwijl ik letterlijk eerder een mail gehad heb dat de documenten in orde zijn en dat het van KPN af hangt. Ik word hier moedeloos van.. graag zie ik dat KPN contact opneemt met recommerce want zelf kunnen we ze niet telefonisch bereiken. Ik voel me opgelicht met deze mooie aanbieding.. ik zit te twijfelen om zo langer bij KPN te blijven wat een service dit.. word maar heen en weer gestuurd en krijg amper respons!!

 

ik zie dit graag opgelost worden


Beste KPN

Het zou toch fijn zijn dat ik reactie vanaf KPN zou krijgen. Jullie bieden de producten wel aan maar eenmaal afgesloten stopt de service blijkbaar.. gaat KPN zo met de klanten om? Er word maar naar recommerce verwezen maar bij geen gehoor moet ik ergens terecht kunnen!

graag een oplossing en respons.


Sorry voor de late reactie, @DannyDellen .  Heb je in de tussentijd nog contact gehad met recommerce?  Is er nog een doorbraak geweest?