Skip to main content

Ik heb op 30 juli jl. een bevestiging ontvangen van mijn trade-in van Recommerce. Op 10 augustus heb ik € 81,- ontvangen, maar de bonus blijft uit. Ik heb op 16 augustus onderstaande e-mail ontvangen:

Goedendag Martine ,

We hebben je document(en) in goede orde ontvangen. De uitbetaling van de bonus kan echter nog ongeveer 21 dagen duren, deze wordt overgemaakt nadat de vereiste document controles zijn uitgevoerd en wanneer jouw trade-in aanvraag volledig is verwerkt. Het is niet nodig om contact met ons op te nemen, wij informeren jou wanneer de status van je aanvraag wijzigt. Bedankt voor je begrip.

Je kan de voortgang van jouw trade-in aanvraag ook volgen door op onderstaande knop te klikken

 

Ik heb sindsdien meerdere malen contact opgenomen via het contactformulier en via e-mail, maar krijg elke keer de reactie dat ik nog even 21 dagen geduld moet hebben. 

 

Ik ben er klaar mee eigenlijk….

 

KPN: kunnen jullie iets voor mij doen?

 

Hartelijke groet, 

 

Martine 

Hoi @MartineDH en bedankt voor je bericht!

Als dit al speelt sinds juli dan kan ik me ergens wel voorstellen dat je er op een gegeven moment klaar mee bent. Ik zag dat je je forumprofiel reeds had ingevuld dus ik ben meteen eens gaan kijken. Het nummer in kwestie (die je ook bij de persoonlijke opmerkingen in je profiel hebt geplaatst) kan ik helemaal nergens terugvinden in onze systemen. Weet je zeker dat dit nummer klopt?


Dag @JanZ_ 

Wat fijn dat je reageert! Mijn voormalige nummer, waar ik ook het nieuwe contract mee afgesloten heb, was 06-******** Dat nummer is gehackt geweest in het weekend van 4,5,6 en 7 augustus. Ik ben daar voor in een KPN winkel geweest en heb een nieuw nummer gekregen. Dat nieuwe nummer staat nu ook in mijn profiel. Ik kan het contract naar jou doorsturen. Daar staat het oude nummer ook in. 

Ik zie zojuist ook in mijn KPN app, dat het telefoonnummer met terugwerkende kracht is aangepast in alle facturen van mijn mobiele telefoon. 

 

Groet, 

 

Martine 

 


Dag @JanZ_ 

Wat fijn dat je reageert! Mijn voormalige nummer, waar ik ook het nieuwe contract mee afgesloten heb, was 06-******** Dat nummer is gehackt geweest in het weekend van 4,5,6 en 7 augustus. Ik ben daar voor in een KPN winkel geweest en heb een nieuw nummer gekregen. Dat nieuwe nummer staat nu ook in mijn profiel. Ik kan het contract naar jou doorsturen. Daar staat het oude nummer ook in. 

Ik zie zojuist ook in mijn KPN app, dat het telefoonnummer met terugwerkende kracht is aangepast in alle facturen van mijn mobiele telefoon. 

 

Groet, 

 

Martine 

 

Bedankt voor de duidelijke toelichting @MartineDH!
Ik ga hier dieper induiken en hoop hier zo snel mogelijk bij je op terug te komen. Ik zag dat je nog een soortgelijk topic had aangemaakt dus die ga ik verwijderen omdat het anders een beetje dubbel is :) 


Dag @JanZ_ 

Wat fijn dat je reageert! Mijn voormalige nummer, waar ik ook het nieuwe contract mee afgesloten heb, was 06-******** Dat nummer is gehackt geweest in het weekend van 4,5,6 en 7 augustus. Ik ben daar voor in een KPN winkel geweest en heb een nieuw nummer gekregen. Dat nieuwe nummer staat nu ook in mijn profiel. Ik kan het contract naar jou doorsturen. Daar staat het oude nummer ook in. 

Ik zie zojuist ook in mijn KPN app, dat het telefoonnummer met terugwerkende kracht is aangepast in alle facturen van mijn mobiele telefoon. 

 

Groet, 

 

Martine 

 

Zodra ik meer weet dan laat ik je dat via deze weg direct weten @MartineDH, ik hoop in de loop van volgende week meer informatie voor je te hebben! 


Beste @JanZ_,

Ik wacht geduldig af! Ben heel blij dat er eindelijk iets gebeurd 😃

Hartelijk dank voor de moeite,

groet,

 

Martine 


Beste @JanZ_,

Ik wacht geduldig af! Ben heel blij dat er eindelijk iets gebeurd 😃

Hartelijk dank voor de moeite,

groet,

 

Martine 

Komt goed hoor, ik heb je nog een PB gestuurd met een 'aanvullende vraag' @MartineDH!


Beste @JanZ_ , 

Laat ik nu net een e-mail ontvangen van Recommerce dat de extra bonus is goedgekeurd! Ontzettend bedankt voor jouw bemiddeling! 

Voor alle andere mensen die problemen hebben: er is hoop! Haha 

Groet, 

Martine 


Beste @JanZ_ , 

Laat ik nu net een e-mail ontvangen van Recommerce dat de extra bonus is goedgekeurd! Ontzettend bedankt voor jouw bemiddeling! 

Voor alle andere mensen die problemen hebben: er is hoop! Haha 

Groet, 

Martine 

Fijn om te horen @MartineDH en bedankt ook dat je dit nog even hebt laten weten :) 


@JanZ_ 👍🏻☺️