Skip to main content

8 juni j.l. kreeg ik een mail van breedbandwinkel.nl dat mijn contract er op zit en of ik wil overstappen (kort samengevat). Dat viel natuurlijk zuur op mijn dak omdat het internet pas een paar maanden “werkt” (vanavond 3x ethernet uitgevallen for no reason). Omdat er zo veel tijd en moeite in heeft gezeten en het eigenlijk het hussle product gewoon nog steeds niet naar wens is heb ik gereageerd op het bericht van de heer van Wezel, en er was zowaar een antwoord!!:
 

Beste Paul,

Begrijpelijk en vervelend om te horen dat het zo is verlopen. Ondertussen worden de planningen en levertijden rondom glasvezel van KPN steeds nauwkeuriger, maar helaas merken we nog steeds dat projecten soms enorm uitlopen. Mag ik vragen wat er momenteel nog mis gaat met het KPN abonnement? Wellicht dat wij nog iets kunnen betekenen hierin.

 

Met vriendelijke groet,
Peter van Wezel

 

Gelukkig heb ik op dit forum uitgebreid uitgelegd waarom ik niet tevreden ben en kon ik in een half A4’tje met wat links naar dit forum het verhaal uitleggen. 

Niks meer van gehoord. 

Ik keek net op m'n rekening en er staat op 12 juni 100 euro gestort van de Breedbandwinkel. Ter compensatie. 

Geen gezeik, wel begrip ÈN zelfs compensatie gehad waar ik NIET om heb gevraagd. Heel gaaf en het geeft een echt een gevoel van erkenning voor al het gezeur (ook al heb ik dus 400+ euro kosten extra gehad door dit gezeur). 

ps. 1, ik heb 15 juni j.l. gebeld en gemailed met KPN Netwerk met de vraag waarom ze niet waren wezen komen opdagen op de laatste afspraak. Ze hebben me doorverwezen naar KPN (ja echt, of heb ik “Neem contact op met uw provider” verkeerd geïnterpreteerd). Ik heb gereageerd dat KPN Netwerk de afspraak heeft gemaakt, zonder overleg, met mij. Lees deze laatste zin nog een keer. En daar heb ik natuurlijk weer niks meer van gehoord. Ja, ik heb de brief attached, als bewijs, maar who cares.

Goh.


 ps. 2, “ Vanaf juli 2023 gaat u 4,- meer betalen per maand. “ dit dus. DIT is WEL goEd GeRegELd. Ik had maart 2023 al over kunnen stappen!! 

😡