Skip to main content

dd 10 Augustus 2023, Team KPN Wlico Mol.................... Rekening tnv F.Bos Zaanstroom ................... Hallo, ik van jullie een brief ontvangen waarin staat dat er bij de eerstvolgende telefoonrekening 20 euro extra in rekening wordt gebracht omdat jullie aangeven in de brief van 10 augustus jl dat mijn betaling niet op de 10de augustus bij jullie binnen was..... Dat is onterecht, het begrag van 38.16 euro is per 9 augustus afgeschreven van mijn bankrekening. Dus is die 20 euro onterecht als jullie dat gaan factureren aan mij. Gaarne jullie commentaar op bovenstaande...... Groet.....F.Bos  

 

Admin: persoonlijke gegevens verwijderd omdat dit voor iedereen zichtbaar was

Is dat verder geen probleem voor jullie dat je mijn NAW gegevens hebt weggepoetst 

 

Fred Bos


Hoi @Fred Bos 
Op het forum kunnen we in dit geval niets voor je doen, je moet contact opnemen met de KPN en vragen naar de afdeling Collections.

0800 0402 (gratis nummer)
bereikbaar op: ma-vr tussen 08:00 - 18:00, za. 08:00 - 17:00.

Zon- en feestdagen gesloten


De NAW gegevens zijn weggepoetst om jouw privacy te beschermen.
Zet die gegevens in jouw forumprofiel, dan is het alleen zichtbaar voor KPN medewerkers.

Je kan beter bellen met KPN op 0800-0402 voor direct contact met afd. Collections.


Hallo @Fred Bos, ik zie dat er inmiddels contact is geweest met de klantenservice. Mocht je nog vragen hebben, stel ze gerust.Â