Skip to main content

Beste moderator,

Ik heb mijn abonnement veranderd naar KPN TV+ en hierdoor 2 nieuwe TV-ontvangers ontvangen. 
Ik heb meteen de oude 4k kastjes van Arris teruggestuurd en een eigen track&trace code ontvangen. 

Een week later krijg ik een brief dat ik apparatuur terug mag sturen met een track & trace van KPN zelf.
Ik kreeg deze week een mail dat ik mijn apparatuur nog moet terugsturen. 

Ik heb een medeweker (Maria *****) van KPN gesproken en zij zou mij terugbellen. 
Ik moes haar een mail sturen naar haar KPN.com met bewijs dat ik het pakket heb opgestuurd.
Ook zou ik worden teruggebeld. Na weer een mail te hebben gestuurd niets meer gehoord…


In de persoonlijke opmerkingen de track & trace code + klant gegevens. 
 

 

Admin: Gegevens verwijderd i.v.m. privacy. 

Hallo @thom.1995 gewoon het verzendbewijs heeeeeeeeeeeeeeeeeeel lang en heeeeeeeeeeeeeeeel goed bewaren.

 


Hallo @thom.1995 gewoon het verzendbewijs heeeeeeeeeeeeeeeeeeel lang en heeeeeeeeeeeeeeeel goed bewaren.

 

Dat sowieso, maar wil geen factuur die hoger is (die ik overigens gewoon storneer). 


Dat sowieso, maar wil geen factuur die hoger is (die ik overigens gewoon storneer). 

Gebeurd niet, maak je daar maar geen zorgen over. Tenzij je zelf extra betaalde diensten afneemt. Maar qua apparatuur niet. In de mail staat ook heel duidelijk :

Hebt u alles al teruggestuurd? Dan hoeft u niets meer te doen. Hartelijk bedankt voor uw snelheid!


Hallo @thom.1995, ik heb in onze administratie aangegeven dat jij de apparatuur al keurig hebt teruggestuurd. Mocht je toch nog verzoeken ontvangen dat de apparatuur niet retour zou zijn? Die communicatie kun je verder negeren.