Skip to main content

Ik zou graag op de factuur voor mijn mobiele telefoon en die voor internet/tv de btw vermeld zien. Op ouder fora zie ik dat je hiervoor een formulier moet invullen. Welke operator kan me helpen?

 

Goedenavond @Morris13! Welkom en bedankt voor jouw verzoek!

Op de facturen van Internet (en TV), Kleinzakelijke en Grootzakelijke mobiele abonnementen specificeren wij de BTW al standaard.

Je kunt de BTW van een Internet (en TV) abonnement terug vinden in het groene blok, onder "Totaal”:
 

Voorbeeld factuur KPN TV, Internet en bellen


Bij onze particuliere mobiele abonnementen kun je een BTW specificatie aanvragen.

Het aanvragen van BTW op de factuur is niet meer mogelijk via het forum, je kunt hiervoor contact opnemen met de telefonische klantenservice of een chatgesprek starten.

Na een verificatie kunnen de collega's daar je direct verder helpen!

  • Telefonisch zijn wij hiervoor bereikbaar via 0800 0402: van maandag t/m vrijdag tussen 8 en 20 uur en zaterdag tussen 8 en 17 uur. Op zon- en feestdagen zijn we hiervoor gesloten. Voor storingen en technische problemen zijn wij wél 24/7 bereikbaar.
  • Dezelfde openingstijden gelden ook voor onze chat. Je kunt via onze contactpagina een chat opstarten door te klikken op ‘Administratie’ en vervolgens op “Ik heb een andere vraag en wil graag contact hebben'. Je kunt dan een chat starten door op ‘Naar chat’ te klikken.

 Welke operator kan me helpen?

This made me smile… 😊

“Operator” deed mij direct denken aan dit nummer: