Skip to main content

Hallo, Ik heb vorige maand een 2e mobiele nummer aangeschaft. Mij is toen verteld dat de BTW op de maandelijks factuur vermeld zou worden, maar dat is helaas niet gebeurd. Ik heb zojuist al met de klantenservice gebeld, maar daar trof ik iemand die niet weet wat BTW is. Wat kan ik doen om op mijn maandelijkse factuur de BTW wel vermeld te krijgen?

 

Hallo @Lot76 nog een keer gratis bellen via 0800 0402, gegarandeerd krijg je een andere medewerk(st)er en die weet het dan wel neem ik aan.

Je kunt ook de reactie van een moderator op dit forum afwachten.

Vul alvast in het privédeel van je profiel de relevante gegevens in, want een moderator heeft geen inzicht in de klantgegevens.

 


Dankje JanD. Ik heb mijn profiel aangevuld met de relevante gegevens en zal eerst even de reactie van een moderator afwachten voor ik me weer voor lange tijd in de wacht laat zetten bij de klantenservice. ;) 


Goedemorgen @Lot76,

Sinds  31-10-2021 geldt het volgende:

Het aanvragen van BTW op de factuur is niet meer mogelijk via het forum, je kunt hiervoor contact opnemen met de telefonische klantenservice of een chatgesprek starten. Na een verificatie kunnen de collega's daar je direct verder helpen!

  • Telefonisch zijn wij hiervoor bereikbaar via 0800 0402: van maandag t/m vrijdag tussen 8 en 20 uur en zaterdag tussen 8 en 17 uur. Op zon- en feestdagen zijn we hiervoor gesloten. Voor storingen en technische problemen zijn wij wél 24/7 bereikbaar.
  • Dezelfde openingstijden gelden ook voor onze chat. Je kunt via onze contactpagina een chat opstarten door te klikken op ‘Administratie’ en vervolgens op “Ik heb een andere vraag en wil graag contact hebben'. Je kunt dan een chat starten door op ‘Naar chat’ te klikken.

    Het spijt me dat de laatste medewerker niet begreep wat je bedoelde, maar daar zullen ze het toch moeten regelen.Â