Skip to main content

Mijn overstap van budget alles in 1 naar KPN is mis gegaan doordat kpn ondanks de overstapservice dit niet kon regelen. Heb hierdoor 1 jaar lang abonnementsgeld moeten betalen aan budget alles in 1. Het Contract bij budget is nooit opgezegd door kpn, heb ik zelf moeten doen. Zonder dat of kpn of budget dit aan mij heeft gemeld. 
contract bij budget is nu beëindigd maar niet dankzij kpn. 

 

Admin: afgesplitst, eigen topic voor je bericht aangemaakt

Dag @John stet zegt u nou echt dat u een jaar heeft betaald en dat nooit in de gaten heeft gehad?


Nee dat zeg ik niet. Mijn opzegtermijn was een jaar bij budget. Na dat jaar bleek dat het contract nooit wat opgezegd en gewoon doorloopt. 


Bent u dan binnen dat jaar overgestapt naar kpn? Normaal gesproken gaat u een contract aan voor een jaar. Binnen dat jaar kunt u nooit kosteloos overstappen.  Na een jaar loopt het contract door maar wordt het met een opzegtermijn van één maand. Hoe is het dan bij u gegaan?


Ik heb betaald tot het einde van de opzegtermijn. Alleen heeft kpn de overstap niet kunnen regelen. Het contract was door kpn opgezegd maar dat is laten geannuleerd en niet aan mij doorgeven. Daarom dacht ik dat het contract na het opzegtermijn zou stoppen. En dat was een vergissing. Na contact met budget bleek dat het contract niet was opgezegd maar was omgezet naar een maandelijks contract. En ik heb betaald tot het einde van het contract terwijl dat was omgezet naar maandelijks opzegbaar. Heb dus 6 maanden onnodig te veel betaald.  


Een moderater gaat hier reageren.  Wellicht dat hij/zij iets voor je kan doen. Vul je profiel helemaal in met klantnummer etc dan kunnen ze voor je aan de slag . De wachttijd is een dag of vier. 


@John stet ik heb het voor je nagekeken. Ik zie ook dat er in het verleden een klacht voor is aangemaakt. Ik moet je helaas hetzelfde nieuws geven als toen.

We hebben nadat de overstap niet gelukt is aangegeven dat dit komt door een lopend contract. Wij kunnen de andere partij alleen opzeggen als dat via de overstap direct goed gaat. Na dit moment hebben wij daarvoor de toestemming niet. 

Ik kan in dit geval dus niets meer doen om dit nu nog recht te zetten.Â